Na mijn crach van W8 heb ik alles terug geïnstallerd op een nieuwe schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Dag allemaal,
Ik zoek nu in Windows old (heb nog alles kunnen recupereren)mijn pst files om outlook terug bruikbaar te maken.
Hoe raak ik daaraan?
Groetjes
JDR
 
Dank voor de info maar het probleem is dat ik geen rechten heb om dat bestand te openen. Als ik op de map klik zie ik 26.5 MB maar als ik de map open en naar documenten ga dan is een "lege map"
Bij WXP kon ik vlot mijn plan trekken met die problemen maar in W8 is het nog zoeken hoor!
Ik zit dus te zoeken op de oude schijf in win.old die ik nu als tweede schijf op mijn pc heb aangesloten. Nochtans heb ik de documenten kunnen overzetten op mijn nieuwe schijf. Maar hoe ik de oude gegevens leesbaar kan maken zou ik graag vernemen.
Groeten
JDR
 
Op het ogenblik dat je zulke folder wilt openen, gaat die een melding geven dat je geen toegang hebt met de vraag om je toegang te verlenen. Op dat moment gaat die ownership (eigenaar rechten) op die folder (en alle onderliggende folders) nemen. Je moet wel geduld hebben totdat dit voldaan is. Wanneer je dit vroegtijdig afbreekt gaan niet alle bestanden en folders aangepast zijn met de niewe ownership rechten. Je kan dit wel manueel nog aanpassen achteraf.
 
Probleem importeren outlook bestanden opgelost!

Probleem importeren outlook bestanden opgelost!

Dag allemaal,
Ik had een vraag lopen over het importeren van de outlookbestanden na een crash en een nieuwe installatie op een nieuwe schijf. Kreeg dat niet voor mekaar omdat ik geen rechten had om deze bestanden van een "andere" computer te openen.
Heb dan het oude gebruikersbestand kunnen opvissen en op mijn desktop gezet. Met zoeken/bestanden/bureaublad/outlook vond ik de file terug en kon hem probleemloos met outlook -exporteren terug zetten.
Bedankt aan wie mij op dit spoor heeft gezet.
JDR

[edit] U had dit als nieuw topic geopend. Ik heb dit nieuwe topic daarom toegevoegd aan dit bestaande topic, Pluis ;) [/edit]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan