Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vaneerdewegh

Steunend lid
Vip Lid
mijn externe harde schijf was gecrasht, een vakman heeft alles kunnen redden. maar er staan een aantal nco-bestanden op. die kun je, als ik goed ben ingelicht, met nero backitup. ik heb een trial versie van deze nero. als ik een nco-bestand open met nero en ik ga naar 'volgende' moet ik een map kiezen. en als ik dat doe krijg ik steeds de melding: "zorg dat u correcte map selecteerd". maar hij vind geen enkele map goed!
 
Lang geleden dat ik Backups heb gemaakt met Nero, maar wat ik me er van herinner is dat er ergens een knop met BackItUp Restore of Herstellen aanwezig was. Hiermee moet je de nco bestanden kunnen ( uitpakken ) terugzetten.
 
nero.jpgnero.jpg

beste pluis, dank voor je reactie.
heb van alles en nog wat geprobeerd, maar dit gaat mijn petje te boven.
ik kom een heel eind maar als ik een map wil selecteren waar hij de herstelde bestanden moet terugzetten, krijg ik steeds de melding dat ik een correcte map moet selecteren.
maar misschien weet jij een andere methode om nco-bestanden te herstellen, want die van nero vind ik maar niks. en dat ligt waarschijnlijk aan mij.
 
Normaal gesproken zou NeroBackitUp moeten starten als je dubbelklik op zo'n nco bestandje en daarna zou je het terug moeten kunnen zetten.

Maar nogmaals ik heb Nero hiervoor al jaren niet meer in gebruik.
 
als ik dubbelklik op een nco-bestandje opent het programma. als ik het venster 'opties' open krijg ik iets heel anders te zien dan op p15 van de handleiding.nero.jpg. dat het bestand zo klein is: ik vermoed omdat het oorspronkelijk een word-bestand was. bestaat er echt geen andere methode om dit bestand te herstellen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan