Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoy,
Netwerkkaart op oudere pc niet herkend.(x)
PC= pentium II 233 met 128mb geheugen (win98 besteuring)
heb een draadloze netwerkkaart in vrij pci slot gestoken maar pc herkent de kaart niet .
Wat kan ik hier aan doen?
Groetjes Mondeo


Kaartje = SMC "SMCWPCIT-G"
 
Heb je de drivers geinstalleerd ?
pc geeft foutmelding dat de drivers automatisch worden geinstalleerd als de netwekkaart wordt geinstalleerd .
Als ik nu de netwerkkaart installeer wordt deze niet herkend in apparaatbeheer.
Als ik de driver los wil installeren zegt hij dat de driver geinstalleerd word als de kaart word herkend wat nu helaas niet gebeurd
groetjes Mondeo
 
op deze pc draait windows 98
pc =pII 300 met 128mb geheugen
op andere pc draait XP (hier geen probleem)
Heb zelfs op de oudere pc al een andere netwerkkaart gebruikt (wel zelfde merk en type) het probleem blijft;!
 
Is dat een kaartje voor een draadloos netwerk?
Hier is de site waar je drivers vind je moet zeker zijn dat je drivers neemt voor het juiste OS er is een verschil tussen Win 98 en Win 98SE zeker zijn dat je de juiste neemt ,jij kan ze hier zeker vinden daar je een PART NUMBER nodig hebt en die kan ik niet weten he....

HIER SMC DRIVERS
Duurd wel even is een hele trage site hopelijk zijn hun netwerk kaarten sneller ;)
 
steekt er nog een andere netwerkkaart in,deze kan conflicten geven of indien er 1 op het moederbord staat deze uitschakelen,misschien het type moederbord hier vermelden

Neen er steekt geen andere netwerkkaart in pc herkent wel een gewone netwerkkaart maar niet de draadloze.
Het is een moederbord van giga bite .
Zelf denk ik dat het moederbord te oud is helaas.
groetjes
 
heb je win 98 of win 98 se want se geeft betere ondersteuning dan de andere en wwarom zet je er geen xp op op mijn p 2 350 staat xp en dat loopt als een sneltrein deze is wel dualboot dus win 98se en xp samen. grtjs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan