Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een pc met win 7 ultimate en een philips smart tv die beide rechstreeks op de router zijn aangesloten. Als ik de optie internet gebruik op mijn tv zie ik wel de computer maar niet de mappemen de mappen dsie staan op externe disks aangesloten op de ps.
Weet iemand hoe ik die zichtbaar kan krijgen op mijn pc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb het geprobeerd.Krijg echter alleen pc naam te zien. In het netwerk zie hem wel als aangemaakt map. Hier wat beelden die ik krijg Beels i Inernet: Beeld 2 laaste en mappen/:beeld 3 mappenm met alleen plaatjes ed die in windows 7 zittwen begin.jpg tv 2.jpgtv 3.jpg
Geld ook voor mijn beide andere pc's die in het netwerk staan. Alles is gedeeld
 
Hallo, ben er gedeeltelijk achter. Als ik een map toevoeg aan een van de mappen in de bibliotheek krijg ik hem wel te zien.
Het is mij echter nog niet gelukt de volledige harde schijf met de mappen van diverse bestanden ineens geheel te zien te krijgen zodat ik niet telkens een map moet gaan toeveogen die ik wl zien maar door de mappen via de tv te lopen..
Mijn pc staat nl niet op dezelfde verdiepeng. Gaan nog maar wat aan het expirmenteren
 
Dat zou wel kunnen kloppen ja.
De map Bibliotheken is een standaard gedeelde map en hier kun je verder geen rechten veranderen of toevoegen. Dus mijn verhaal om hier een Netwerk gebruikersgroep toe te voegen gaat niet lukken op de Bibliotheken map..
Dit kan dus wel als je een nieuwe map maakt in de map Bibliotheken.

Zelf heb ik hier een map Films en een map Foto's en een map Muziek gedeeld via de Netwerk groep. Veel meer bestanden hoef ik niet op mijn pc te zien.
Dat houdt het wel overzichtelijk. Ga je over de gehele pc's mappen delen en je moet eens iets verwijderen kan dit een gezoek worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gaa een maap foto"s aanmaken in de biliotheek. Moet ik dan alle mappen met foto"s hieraan toevoegen Of kan ik een aparte map make ne hieral mijn mappen met fot's inzetten en deze dan toevoegen aan de bliotheek en kan ik dan op mijn tv door die mappen gaan bladeren
of moeten alle foto'los in een map staan die dan wordt toegevoegd aan de bliotheek. Dit zou niet fijn zijn want al mijn foto's van apaarte gebeurtenissen zitten elk in een afzonderelijke map;
Overigens vast erg veel ddank voor het meedeneken
 
Het is zowiezo niet handig als foto's in allerlei mappen verspreid over de pc staan. Kan natuurlijk wel, maar dan zal je al deze mappen moeten delen om deze op de tv te bekijken.

Het gemakkelijks is om 1 map Foto's te hebben met daarin mappen met de onderwerpen. ( Bijvoorbeeld vakantie 2010, vakantie 2011, Familie, Weekend Berlijn, enz. enz. )
Uiteraard kun je hierin ook weer submappen maken als dat nodig is.
Ook als je alles wilt backuppen is dit handig, want dan hoef je niet de gehele pc te doorzoeken. Gewoon de map Foto's backuppen en je hebt alles.
Doe hetzelfde voor eventuele video's en muziek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan