Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Heb een Synology nas server gekocht type ds112j

heb het volgend probleem : op window 7 ontvang ik volgende foutcode : kan het netwerkpad niet vinden Foutcode 0x80070035.

servernaam = DiskStation maar op mijn netwerk is dit DISKSTATION. Hoe kan ik dit veranderen?

vriendelijke groeten
Frede
 
Je moet shares aanmaken op die NAS. Daarboven moet je nog instellen welke technologie die shares gebruiken, (SMB, Samba,...)
Het is dus zeker niet voldoende om die NAS een naam te geven en naartoe te mappen.

Lees aandachtig de handleiding en volg de installatie wizards. Neem er je tijd voor!
 
Je moet shares aanmaken op die NAS. Daarboven moet je nog instellen welke technologie die shares gebruiken, (SMB, Samba,...)
Het is dus zeker niet voldoende om die NAS een naam te geven en naartoe te mappen.

Lees aandachtig de handleiding en volg de installatie wizards. Neem er je tijd voor!

Standaard vanaf de fabriek heeft de Synalogy een Public map die zonder rechten te benaderen moet zijn. Via het Netwerk zou je deze map moeten zien.
Daarnaast kun je beveiligde mappen aanmaken met verschillende rechten, die daarna met de juiste inlog of wachtwoord te benaderen zijn.

Dat kan er zo uitzien. In de afbeelding is een USB stick in het slotje gedaan van een NAS.

usbshare.jpg


Moest effe zoeken op internet naar een juiste afbeelding, maar hier zou je de Synalogie NAS moeten zien staan. Het duurt meestal even met Windows voordat hij zichtbaar is.

Het kan wel eens voorkomen dat je eerste de NAS aan moet zetten en daarna de PC booten. Na enige tijd zal hij daar dan moeten verschijnen.

Windows%20UPnP.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan