newsleecher

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik schum ff rond in de afdeling nieuwsgroepen en zie dat jullie allemaal met grabbit werken

ik persoonlijk vind het een rot programma dus ik werk met newsleecher

dus mijn vraag is kennen jullie nieuwsleecher niet of werkt het bij jullie niet
 
Waarom vind je grabit een rotprogramma?
Natuurlijk ken ik Newsleecher, en dat is ook een goed programma ;)
Voordeel van Newsleecher vind ik dat ie met verschillende servers tegelijk een bestand download. Nadeel vind ik dat de search langzaam is en beperkt tot 1 groep. De supersearch daarentegen is stukken beter maar betalend.
Vroeger gebruikte ik vooral Newsleecher, nu Grabit :)
 
heb de revaring met grabbit dat als die een bestand op moment niet kan downe door een storing op je provider bijvoorbeeld dan downt die m ook niet meer of je moet als maar resume en dat heb ik niet met newsleecher

en met zoeken heb ik geen last ik zoek meestal met de yabsee en met vele andere site's die er voor zijn

en met de nieuwe ftd versies word het zoeken steeds makkelijker
 
bij mij werkt newsleecher helemaal niet goed.. dus ik ben na 2 dagen op grabit overgestapt werkt voor mij goed.. alleen ik heb wel vaak incompleet grab maar ik weet niet of dit aan het programma lig..
voor de rest is grabit (y)
 
bij mij werkt newsleecher helemaal niet goed.. dus ik ben na 2 dagen op grabit overgestapt werkt voor mij goed.. alleen ik heb wel vaak incompleet grab maar ik weet niet of dit aan het programma lig..
voor de rest is grabit (y)


dat is dus 1 van de bugs van grabit.
Grabit heeft moeilijkheden met bepaalde retentie tijden van servers, terwijl het nog wel steeds op de server staat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan