Status
Niet open voor verdere reacties.
niet mogelijk om "Your software deals" programma te verwijderen van bureaublad

Enkele maanden geleden kocht ik het magazine Computer Easy nr 114, met daarbij een cd waarop verschillende programma's staan. Eén van deze programma's is Ashampoo Photo Commander en dat wilde ik wel eens uit proberen. De installatie was geen probleem tot wanneer ik merkte dat er een ongevraagd programma zich op mijn bureaublad had genesteld nl."Your software deals".
Ik heb met verschillende delete programma's geprobeerd om dit weg te krijgen, doch zonder resultaat.Systeem herstel helpt ook niet.
Op internet gezocht naar een oplossing, enkele gevonden, maar geen enkele die een oplossing bood, met daarbij nog een melding dat dit een soort programma is die al je doen en laten doorgeeft aan derden.

Hopelijk hebben jullie een oplossing zonder dat ik mijn Windows er moet af gooien.
Ik heb Windows 7 op mijn computer staan.

Groeten
Freddy
 
dit is inderdaad via programma's en onderdelen te verwijderen ...
doch meestal blijft de snelkoppeling staan op het bureaublad ...met deze aan te klikken krijg je dan van Windows uit een melding om alsnog deze snelkoppeling te verwijderen .

ondervind je dan toch problemen met deze te verwijderen dan raad ik u de UnLocker aan ...
 
Als je Unlocker installeerd vergeet dan niet om Advanced te selecteren.
En Install Delta toolbar uit te vinken.

Unlocker.png
 
Is het zeker dat het een programma is ?
Soms wordt er een snelkoppeling geplaatst naar een website ( in dit geval dus Ashampo ) . In dat geval is het alleen de snelkoppeling verwijderen en klaar.

Wat gebeurd er als je op de snelkoppeling klikt ? Ga je dan naar een website of start er een programma ??

Kijk anders eens hier: C:\ProgramData\Ashampoo\YourDeals.exe
En verwijder het exe bestandje.
 
Eén van deze programma's is Ashampoo Photo Commander en dat wilde ik wel eens uit proberen. De installatie was geen probleem tot wanneer ik merkte dat er een ongevraagd programma zich op mijn bureaublad had genesteld nl."Your software deals". Groeten Freddy

Bij het installeren van dat Ashampoo programma had u toch de mogelijkheid om het vinkje bij "your software deals" te verwijderen.

Als u rechts klikt op dat icoontje en kiest voor "snelkoppeling verwijderen" is het toch weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan