Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste, in win7, downloads, heb ik een aantal bankuittreksels gedownload in PDF. Het rare is, dat dit om een of andere reden niet het klassieke icoontje van Adobe Acrobat Reader verschijnt, maar wel een wit rechthoekje, dat blijkbaar een wit blad voorstelt met het rechterbovenhoekje geplooid. Bij het openen van dit bestand verschijnt de vraag met welk programma ik dit wil openen. Dit lukt met ... niets. Bij verdere opzoeking zie ik dat die bestandjes 0 bites bevatten. Nu wil ik die verwijderen, maar dan verschijnt een scherm dat vermeldt dat dit bestand niet te vinden is en zich niet op die locatie bevindt.
Ik zou graag die rommel wegkrijgen, maar hoe???? -m--m--m--m--m-
 
De oorzaak van dat ander icoontje kan zijn dat er om een of andere reden geen pdf-programma gevonden wordt.
Als uw Acrobat Reader nog wel werkt moet u eens rechts klikken op zo'n bestand, dan eigenschappen en vervolgens openen met... en het pad naar Acrobat Reader volgen en vervolgens OK.

Als de extensie geen pdf is kunt u eens proberen er zelf .pdf achter te typen
 
Dank je voor reactie. "pdf" staat er sowieso achter als uitbreiding. Ik heb geprobeerd de slimmen uit te hangen door de naam te wijzigen, maar dat gaat ook niet en het bestand is wel helemaal leeg.....
 
je dient waarschijnlijk hetzelfde programma te gebruiken waarmee de bankinstelling deze uittreksels heeft aangemaakt ..
of kon je eerder wel deze gewoon opvragen en bezien via de adobe reader !

*wil je deze niet te openen bestandjes weg krijgen dien je denkelijk de Revo Uninstaller Free te gebruiken of je neemt de volledige versie als een 30 dagen trial .
 
@ Marnix
is het zo dat de extensie niet juist weergegeven word dan zie je dus ook een wit A4 blad met een om geslagen hoekje .. ..
bijgevolg krijg ik deze ook niet open ..maar blijft wel de grote bewaart zoals je kunt zien in de afbeeldingen hier onder ...

Ashampoo_Snap_2014.10.21_16h02m15s_003_.png

Ashampoo_Snap_2014.10.21_15h59m02s_002_.png

hernoem ik de extensie terug naar .pdf dan kan ik deze pdf wel terug benaderen !
 
Ik kan de bestandjes:
- niet hernoemen
- zijn 0 bytes groot
- een tweede poging tot downloaden in pdf lukte wel, maar deze kleine witte icoontjes met omgeslagen hoek zijn niet te bewerken, op welke manier ik het ook heb geprobeerd.

Ik heb Revo Uninstaller staan, maar dan de free versie en het bijhorend opkuisprogje ziet die bestandjes niet. Een anders goed werkend programma (File Repair) vind niet eens de bestanden
 
best neem je eens contact op met de bankinstelling , het kan best zijn dat er een fout in het systeem zit bij hen omdat je nu wederom niet te benaderen pdf-jes heb opgehaald ..
vraagje hebben die nu wel een grote meegekregen of zijn deze van de 2de poging ook 0 bytes !
 
de niet te verwijderen bestandjes van eerder nernoem deze eens met door de extensie .pdf > .bak te noemen ..
nadat dit gedaan is zou je ze mogelijk wel gewoon kunnen verwijderen met een rechtsklik en verwijderen te selecteren ...
 
En anders, bestanden die niet te verwijderen zijn eens met unlocker proberen te verwijderen.

Download Unlocker 1.9.2 - Download - FileHippo.com

Als een bestand niet volledig is gedownload kan het gebeuren dat deze 0kb is en daardoor niet te openen met een programma. In dit geval dus pdf en acrobat.

Waarom het bestand niet te verwijderen is, is mij zo snel even onduidelijk, misschien heeft dit met het indexeren te maken.
 
Ge zijt platina waard gij!!!! Hiermee is het gelukt zonder het minste probleem: een hele dikke dikke bedankt. Alleen is het een beetje uitkijken bij de installatie van dit programma omdat ze op elk onderdeel van de installatie ongevraagde software willen aansmeren.

Het deksel mag erop nietwaar?
 
Ge zijt platina waard gij!!!! Hiermee is het gelukt zonder het minste probleem: een hele dikke dikke bedankt. Alleen is het een beetje uitkijken bij de installatie van dit programma omdat ze op elk onderdeel van de installatie ongevraagde software willen aansmeren.

Het deksel mag erop nietwaar?

Ja je hebt gelijk. Sorry.
Ik had moeten vermelden dat je moet uitkijken tijdens de installatie om geen ongewenste rommel mee te installeren. Maar dit geldt eigenlijk voor de meeste freeware.
Ik heb dit progje al zo lang op mijn pc staan dat ik dit vergeten was.
Het is een subliem klein programmaatje dat alles kan verwijderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan