Status
Niet open voor verdere reacties.
het nu al de 2de maal dat jullie mij bekritseren precies of jullie god zijn ,zou liever hebben dat je mij uit het forum schrijft en mij met rust laat weet je

Met Opera kon uw link niet geopend worden wegens te lange wachttijd, met Edge kon uw link niet geopend worden wegens te lange wachttijd, met Chrome ging uw link open na meer als een minuut wachten en werd de pagina geladen op een manier die nog veel trager is als in de tijd van de V90 modem. Ik heb 2 minuten gewacht en toen was de pagina nog niet half geladen. Dan maar afgesloten... en nu zou jij willen dat er gunstige commentaar zou geleverd worden op voor mij onbekend programma???
 
oei , Carlootje staat precies ingesteld op "God" mode -m- .....het is niet omdat U een programma aanbeveelt dat wij dat dan klakkeloos moeten aannemen dat dit dan het beste is ?
ik vind dan ook niet dat "Lana" kritiek levert , hij geeft gewoon aan dat ie liever een ander programma gebruikt wat zijn goed recht is.
ik gebruik liever "WinUtilities" , denk dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken wat ie liefst gebruikt.
 
ben het eens met Arnold "dat ieder zijn eigen voorkeur heeft en dat ieder vrij is te gebruiken wat hij/zij vertrouwt ..doch is het in feite niet nodig om zulke tools te gebruiken omdat Windows zelf al voorzien is.

de TS "Carlootje " geeft aan dat hij wenst uitgeschreven te worden !
en normaal gezien dienen we er dan ook gevolg aan te geven ( indien dit verzoek rechtstreeks gericht was tot een Team lid , daar dit dus niet is gebeurd veronderstel ik dat dit een ondoordachtzaamheid is geweest van Carlootje en word deze dan niet verwijderd van pctuts )
*tenzij hij alsnog een pb verstuurd met dit verzoek naar een Team lid !
 
In Windows zit vrijwel alles standaard in. Neem nu bijvoorbeeld schijfopruiming, standaard onderdeel in Windows. (Cleanmgr)
Deze ruimt tijdelijke bestanden ook op, op een veilige manier wel te verstaan.
En uiteraard verschillende hersteltools (chkdisk, Bootrec, ...)
 
ik krijg alle dagen een mail met een gratis aanbieding voor software : https://nl.giveawayoftheday.com/

nu krijg ik vandaag een aanbieding van zo'n "optimaliserings" programma met volgende tekst :

Veilig en eenvoudig in gebruik, LikeNEWPC automatiseert complexe en low level reparaties zodat zelfs beginners onbruikbare, geïnfecteerde en trage computers kunnen herstellen. Het programma voert 12 verschillende tools en scanners uit, die problemen grondig herstellen die anderen niet kunnen. Uitschakelen van storingen als niet opstarten, vastlopers, infecties, harde schijf, corrupte driver, ontbrekende bestanden en DLL’s, blauwe/zwarte schermen en meer kunnen door iedereen worden opgelost! LikeNEWPC is veilig omdat het downloadt vanaf de cloud en nooit op je computer installeert. De eerste in zijn soort, een virusscanner, register cleaner, low level hersteltool, back-up en datahersteltool, allemaal in één product!

nu zou ik graag eens vernemen van onze IT'ers wat zij nu van zo'n programma denken ?

Mvg,
Arnold.
 
oké ik weet al zelf het antwoord : trekt op niks , het zou tussen 4 en 8 uur duren om te scannen enne "works only on XP , Vista , W7 , W8 : Windows 10 comes soon"...
de zwik er dus terug afgegooid....
 
In mensentaal noemt men zoiets oplichting. Zo'n beetje als de waarzeggers onder de software. 99,99% is puur bullshit wat ze allemaal beloven. Hier en daar een paar zeer algemene problemen mss kunnen zien (al dan niet oplossen). Ofwel gebruiken ze dingen die sowieso al standaard op te lossen zijn met Windows zelf. Maar over het algemeen... die schieten als paddestoelen uit de grond en beloven je de hemel op aarde. En ja, daar is een zeer groot doelpubliek voor blijkbaar. Men moet zich helaas in de digitale wereld ook wapenen tegen naïviteit.
Als ik zie wat er in het algemeen op die "giveawayoftheday" aangeboden wordt, dan ben ik persoonlijk van mening dat dit vrijwel altijd van die prullen zijn. Die komen bij de meer ervaren gebruikers niet aan de bak, en dan geven ze het bijna weg als reclame.

Ben ook net eens gaan kijken op de website van die software. Voelt helemaal niet goed. Slechte screenshots, genomen met een fototoestel????? Komaan seg. En dat dit:
For Industry Test Tech's: DO NOT RUN/TEST IN VIRTUAL MACHINE/BOX.
Ze kunnen mss ook gewoon zeggen: I'm actually a virus, so all you wannabe professionals, don't run me in a VM!!! Because I cannot screw up your real computer in that case....

En als professioneel email adres van dit bedrijf, natuurlijk een gmail account! LikeNEWPCRepair@gmail.com


En wie dan nog altijd niet overtuigd is... Hierbij dus men ongezouten antwoord.

@TonTon: Ik hoop dat die software niet teveel schade aangericht heeft aan je computer ondertussen. Moet alleszins iets slecht gedaan hebben...
 
geen schade aangebracht : tijdens het opstarten de melding dat het programma niet kon scannen omdat het dus W10 nog niet ondersteunt....
enne ik heb geen schrik om zoiets eens uit te testen , in een handomdraai ( 22 minuutjes ) zet ik mijn "image" terug !
ik ga me ook uitschrijven voor "giveaway enz" , heb tot nu toe geen ènkel gebruik gemaakt van hun software aanbod..
aan allen een goei weekend ;)
 
Met Opera kon uw link niet geopend worden wegens te lange wachttijd, met Edge kon uw link niet geopend worden wegens te lange wachttijd, met Chrome ging uw link open na meer als een minuut wachten en werd de pagina geladen op een manier die nog veel trager is als in de tijd van de V90 modem. Ik heb 2 minuten gewacht en toen was de pagina nog niet half geladen. Dan maar afgesloten... en nu zou jij willen dat er gunstige commentaar zou geleverd worden op voor mij onbekend programma???

Met Firefox ging de pagina open na 0,1 seconde. Tip: neem Firefox.

Ik heb het programma dat carlootje aanbeveelt vorige week al getest, maar tijdens de test bevroor mijn computer. Einde test dus.
 
Ik heb al een hele tijd alle "kuisprogram's" van mijn pc's verwijdert. Lopen nog altijd gesmeerd. Voorheen had ik regelmatig af en toe iets dat zonder aanwijsbare reden vreemd gedrag vertoonde of niet meer werkte.
Ook giveaway komt bij mij niet meer binnen. Ik beweer niet dat de programma's niet goed zijn. Maar als je er eenmaal gebruik van maakt en je moet een herinstal doen, dan mis je toch zaken die je gebruikte. Het programma moet dan aangekocht worden voor die paar functies die je maar af en toe gebruikt.
Ik blijf bij de programma's die ik heb. Hoogstens een update en dat is het. Je kan bv. 50 maal veranderen van mailprogram en telkens alles moeten uitzoeken om tot de slotsom te komen dat ze allemaal bijna hetzelfde doen op een andere manier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan