Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou graag willen weten waarom ik voor een nieuwe installatie alleen maar een windows 10 home kan installeren ipv windows 10 pro ,weet iemand hoe dit komt of wat er moet gewijzigd worden om rechtreeks een win windows 10 pro te kunnen installeren

alvast bedankt
 
je heb nu een Windows 10 home en indien je nu over wilt gaan naar de Windows 10 pro vermits een upgrade of een verse installatie dan dien je over de Windows 10 pro licentie te beschikken ..
je kan voor 26€ een Windows 10 pro licentie aankopen bij G2Play
 
Ja ok, "een" fout. Zonder details over foutmelding (tot op de letter/cijfer) gaan we niet ver raken vrees ik. Details aub?

op een bepaald moment komt hij zeggen dat de installatie niet verder kan en als je een home installeert gaat alles goed , moet er misschien ergens iets gewijzigt worden (in dos misschien of kent hij alleen maar home versie)

groeten
 
ik veronderstel dat er eerder een Windows 7 er op stond en deze heb jij toen geupgraded naar de Windows 10 afhankelijk van welke Windows 7 er op stond verkreeg je de Windows 10 home jij wilt nu verder naar de pro en zodus is dit wederom een upgrade en dien je daar voor een licentie aan te kopen ..werd je eerder al vermeld .
 
Dos is een operating system en heeft weinig met NT te maken wat Windows NT t.m. W10 zijn, dat CMD scherm is een console voor de command-interpreter.
Wil je windows 10 pro dan dien je een licentie te kopen, je kunt HOME niet upgraden naar PRO.
Staat nu 4 x in deze draad dat dat niet mogelijk is, hopelijk dringt het door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan