Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,

ik heb een nieuwe USB stick gekocht , een EMTEC 8 Gb Color ( usb 2 )en als ik die insteek op de pc ( met Windows 8.1) hoor ik het openingsgeluid maar het ledje blijft branden maar hij opent nergens
nochtans openen al mijn andere sticks .ik heb al in apparaatbeheer gekeken en het stuurprogramma blijkt goed te werken
zou het een slechte zijn , of is er een andere oplossing
wat ik wel niet meer zie onder "deze PC" is zoals vroeger bij Vista die verwisselbare schijven , alleen als ik een dvd insteek DVD en als ik een stick insteek de vermelding Stick
in bijlage wat er opent als ik naar schijfstations kjik .
maar er op klikken geeft geen oplossing , meld alleen dat de stuurprogramma prima het laatste is
weet iemand DE oplossing

grtn
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    20.6 KB · Weergaven: 128
heb jij in het configuratiescherm bij " automatisch afspelen " ook het vinkje aanstaan bij " automatisch afspelen voor alle media apperaten gebruiken "
en dan voornamelijk ook bij verwisselbare stastions de optie " map en bestand weer geven via de verkenner " aanstaan .
Bekijk bijlage 12764
*werd de stick al geformateerd en benoemdt...
 
dag Qtex ,
ja dat staat aan
zie bijlage "knipsel 2 "
maar uw bijlage 12764 kan ik niet openen
en de stick kan ik niet formateren of benoemen want ik zie hem niet

g
 

Bijlagen

  • Knipsel 2.JPG
    Knipsel 2.JPG
    63.8 KB · Weergaven: 135
effe iets aanhalen hier ...je zegt ik zie hem niet ....bedoel je dat je deze niet vermeld zie staan in de verkenner ....of niet via schijfbeheer
aangezien je deze via apparaatbeheer vermeld zie staan zal deze dan ook via schijfbeheer te zien moeten zijn ....
 
dag Qtex,

en toch is hij nergens te zien buiten dat wat ik toonde in knipsel
MAAR , ben eens naar mijn PC winkel gegaan waar ik de pc gekocht heb ,( maar niet die stick - kwam van Auchan, een EMTEC Color dus ) ) en daar stak hij hem in zijn Pc en hij toonde inderdaad ook niets ( toonde het aan mij )
dus conclusie ; slechte stick !
ik breng hem terug

maar bedankt voor de tips die eventueel ( als het een goeie stick was ) zouden me geholpen hebben

zoals jullie me al een paar keer geholpen hebben tenandere , alle medewerkers

grtn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan