Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand misschien iets meer info geven. Ik heb een nieuwsbrief opgemaakt in dreamweaver en hem online geplaatst en dan ......

Hoe kan ik nu via outlook deze brief inbrengen ?
 
Dat is niet zo de beste keuze een nieuwsbrief versturen langs outlook.
Geef eens wat meer info, welke website heb je ?
Naar hoeveel personen wil je deze versturen?
 
is voor een nieuwe vereniging, we hebben ongeveer een 300 emailadressen en willen een startactiviteit bekend maken. Ik heb een nieuwsbrief online geplaatst op een persoonlijke webruimte.
 
Kan iemand misschien iets meer info geven. Ik heb een nieuwsbrief opgemaakt in dreamweaver en hem online geplaatst en dan ......

Hoe kan ik nu via outlook deze brief inbrengen ?

Dat doe je het beste door zelf een mailserver in te richten met bijvoorbeeld MailMan als mailinglist software. Als je daarin de boel toevoegt, en één mailtje stuurt (bijvoorbeeld in HTML opgemaakt) naar dat betreffende e-mail adres, en zit je gebakken. Je provider zal namelijk je gaan blokkeren als je zelf 300 mails gaat versturen. ;)
 
Niet alleen bij 300 emailberichten.
Veel providers blokkeren het draaien van een eigen mailserver.

Daarom is de beste oplossing om hiervoor alles via een hostingprovider te plaatsen op webspace. Installeer meteen een CMS. Hiervoor zijn diverse modules en componenten te vinden ( vaak gratis ) om een nieuwsbrief te versturen.
 
Met zelf een mailserver opzetten bedoel ik dat je bijv. een VPS'je huurt voor een paar tientjes in een jaar en je het vanaf daar doet ;)
 
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het via outlook ook kon. Je plakt de nieuwsbrief in een mail en stuur hem roond. Maar de mail bevat eigenlijk een koppeling naar de nieuwsbrief online. ik krijg soms toch mail waar staat " afbeelding downloaden ". Is iets in die aard die ik wil uit proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan