Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nikki

Gast
als ik mijn pc scan krijg ik altijd deze antwoord

Fout bij het scannen van de actieve opstart sector van 1. harde schijf. Fout bij het lezen van sector.
Fout bij het scannen van de MBR sector van 2. harde schijf. Fout bij het lezen van sector.
Fout bij het scannen van de MBR sector van 3. harde schijf. Fout bij het lezen van sector.
Fout bij het scannen van de MBR sector van 4. harde schijf. Fout bij het lezen van sector

Fout bij het scannen van de MBR sector van 5. harde schijf. Fout bij het lezen van sector.

groetjes nikki(sw)
 
Probleem: Bij elke scan MBR foutmeldingen zoals:

Error occurred while scanning MBR sector of the 3. physical disk - Error reading sector

Deze MBR foutmeldingen die je ziet zijn veroorzaakt door:

1: U heeft een systeem scan uitgevoerd als gebruiker met 'limited/beperkte bevoegdheid'
2: U heeft een speciale boot manager, die de bootsectors heeft gewijzigd.
3: U gebruikt een card-reader ofwel kaartlezer waarin geen kaartje is geplaatst.

De bestanden die (blauw) worden weergeven:
Zijn systeem bestanden (swap files), welke door Windows op slot worden gezet, en niet kunnen worden geïnfecteerd.

Dit zijn al bij al dus geen dingen om u zorgen over te maken.
 
bedankt ivan

bedankt ivan

Probleem: Bij elke scan MBR foutmeldingen zoals:

Error occurred while scanning MBR sector of the 3. physical disk - Error reading sector

Deze MBR foutmeldingen die je ziet zijn veroorzaakt door:

1: U heeft een systeem scan uitgevoerd als gebruiker met 'limited/beperkte bevoegdheid'
2: U heeft een speciale boot manager, die de bootsectors heeft gewijzigd.
3: U gebruikt een card-reader ofwel kaartlezer waarin geen kaartje is geplaatst.

De bestanden die (blauw) worden weergeven:
Zijn systeem bestanden (swap files), welke door Windows op slot worden gezet, en niet kunnen worden geïnfecteerd.

Dit zijn al bij al dus geen dingen om u zorgen over te maken.



bedankt nu hoef ik mij geen zorgen te maken

groetjes nikki(kp)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan