Status
Niet open voor verdere reacties.
Om een verhaal kort te houden ... 2 van mijn kids hebben hier nu toch al een aantal jaar een Nokia 520 .... nu die van mijn zoon hield er plots mee op ... kan natuurlijk is tenslotte al een paar jaar oud ... nu een maand later die van mijn dochter ... ook niks meer ... zie ik nu spoken of moet ik nu denken dat er wat in die toestellen zit met een 'vervaldatum' ...
 
Beste Xperia,
Niemand die het kan bevestigen noch kan ontkennen. Maar er gaan wel geruchten de ronde dat er verval data op sommige Smartphones zitten. Fabrikanten zullen het natuurlijk niet toegeven en tot nu toe is er geen keihard bewijs gevonden dat het zo is. Maar net als de sjoemel software in de auto's heeft het ook jaren geduurd voor ze het gevonden hadden. Misschien gaan ze het ooit wel eens ontdekken waar dat dit verborgen zit.
jammer voor u, maar ze zullen nu wel blij zijn dat ze nu eindelijk een Android phone gaan krijgen in plaats van zo een windows phone, waar eigenlijk niets mis mee is, maar ze hebben de bal totaal verkeerd geslagen vind ik. Google iszijn beveilingings updates aan het opdringen bij de fabrikanten en hopelijk luisteren ze heel binnenkort zodat dit een even stevig platform kan worden als IOS momenteel is. Alhoewel dat ze nu ook met een dringende update zitten omwille van beveiligings problemen.
 
t'ja ... blijft bizar ...heb er ook andere batterij ingestoken maar niks .... windows komt er hier niet meer in .... ondertussen Xperia XA voor hen.
 
t'ja ... blijft bizar ...heb er ook andere batterij ingestoken maar niks .... windows komt er hier niet meer in .... ondertussen Xperia XA voor hen.

Mijn vrouw heeft nu een Huawei P8 lite en die bevalt haar totaal niet, ze had veel liever haar nokia 625 die ze hiervoor had. Dat was ook een windowsphone. Maar ik vind het zo een onhandige dingen he die windowsphones. Zij vind ze logisch ineen steken ik vind ze juist niet logisch ineen steken. Een colega van mij had ook een 520 dacht ik, die heeft hij ook vervangen half Juli door een andere windowsphone, die moet hij op batterij sparen zetten wil hij een halve dag met een lading ver geraken. Ook niet normaal vind ik.
Ook geen slechte keuze zo een XA voor de kids. Een MediaTek Helio P10 processor aan boord. Mooi zo.
 
Ze zijn er blij mee en kunnen 'eindelijk' apps binnenhalen die ze willen ... bij windowsphones was het wel wat 'pover' ... wel te verstaan volgens de kids ...
 
Ze zijn er blij mee en kunnen 'eindelijk' apps binnenhalen die ze willen ... bij windowsphones was het wel wat 'pover' ... wel te verstaan volgens de kids ...


Dat is niet enkel volgens de kids pover te noemen hoor Xperia. Dat is gewoon een feit. Mijn vrouw kon ook veel dingen niet doen, en dat is nu net de reden geweest dat e overgestapt is naar Android, omwille van de apps die bij Windows zo karig blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan