Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Medewerkers,
Is er een instelling in Norton Utilies 15 om nadat je het programma hebt uitgevoerd, dit dan niet automatisch actief blijt, maar gewoon geinstalleerd om disk wacht op de volgende keer dat ik het wil gebruiken?
Waarom ik dit wil is heel eenvoudig, namelijke een actieve Norton Utilities 15 vertraagd je PC enorm!
Groeten jo van Mulken
 
Wat is het nut van een antivirusprogramma dan als je het permanent wilt uitschakelen en zo af en toe eens een scan wil laten lopen?
 
en het verwijderen kan ook al een probleem zijn.
ik heb dat van de week meegemaakt met een laptop van een kennis.
alles via regedit moeten verwijderen;!
 
Norton Utilities 15 is geen antivirus software maar optimalisatie software zoals AVG Tune UP. Ik zie het nut allemaal niet in van die optimalisatie software.
 
Beste mensen,
Ik weet dat Norton Utilities 15 een optimalisatie programma is, nl. als antivirus programma heb ik Norton 360 op mijn Vista Laptop staan en op mijn XP PC is dit AVG 2013.
Ik wil wel zeggen dat de Norton Utilitie een heel krachtig programma is wat zowel junk files, als tracking cookies opspoort, register fouten herstelt, register defragmenteert, etc.etc.
Als je de tool onderhoud hebt laten plegen en daarna het systeem laat optimaliseren, dan hou je een schone, snelle computer over.
De tool is m.i. beter als een bekende tool als Tune Up utilities.
Dus mijn vraag is nog steeds: Weet iemand een nette manier om norton utilities na gebruik, inactief te maken en dus niet te de-installeren.
Groeten van Jo van Mulken
 
Mijn fout, ik heb hier Norton 15 en Norton 360 door elkaar heen verwisseld.
 
Heb hier ook Norton 360 + utilities draaien. Begrijp ook niet waarom je die wil uitzetten hoor.

Je kan hem wel uitschakelen via beheer => instellingen => planner => daar vinkje uitvinken bij inschakelen.
 
Zulke software wordt opgestart dmv Services. Kwestie van de juiste service(s) te zoeken en deze op manual of disabled te zetten.
 
Wat ik me af vraag is welk programma van norton utillities het systeem dan zo vertraagd ?

Kijk eens bij de lopende processen wie er zo veel systeembronnen gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan