Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu heb ik op onze phones hier 'Norton Mobil' Voor je een app gaat downloaden geeft Norton altijd aan of het 'geen risico' , 'gemiddeld risico' en 'hoog risico' aan. Bij zowel Facebook, Twitter, Instagram geeft het 'gemiddeld risico' aan. Betekent dit dan effectief dat je met deze apps moet opletten ?
 
Uiteraard zal je met app's altijd uit moeten kijken.
Ik kan me wel voorstellen dat bijvoorbeeld facebook niet in de vertrouwde zone staat. Facebook gaat nogal slordig om met de privacy van de leden.
 
Uiteraard zal je met app's altijd uit moeten kijken.
Ik kan me wel voorstellen dat bijvoorbeeld facebook niet in de vertrouwde zone staat. Facebook gaat nogal slordig om met de privacy van de leden.

Ik dacht al zoiets ... vreemd toch dat iedereen zomaar die prog's gebruikt ... ik dus niet bij deze ...
 
Dit is toch algemeen geweten dat social media iets is waar je mee moet opletten. Ik gebruik het wel en wel dagelijks. Zowel op mijn gsm als op mijn pc. Het is niet zo dat Facebook mijn foto's van mijn gsm gaat gaan plukken. Hij zoekt wel waar ik ben, maar dat kan je ook uitschakelen. Ik laat het ingeschakeld om de eenvoudige reden als ik in een zaak ben dat ik die dan makkelijker kan taggen. Dingen die niet de wereld in gestuurd mogen worden stuur ik ook de wereld niet in. Dus ik let wel op wat ik doe op Facebook. Wat kan het mij schelen dat men weet waar ik op welk moment ben. Ze zijn er vet mee om te weten waar ik ben. Ik ben een gewone burger, dus aan mij hebben ze toch niets.
 
Dit is toch algemeen geweten dat social media iets is waar je mee moet opletten. Ik gebruik het wel en wel dagelijks. Zowel op mijn gsm als op mijn pc. Het is niet zo dat Facebook mijn foto's van mijn gsm gaat gaan plukken. Hij zoekt wel waar ik ben, maar dat kan je ook uitschakelen. Ik laat het ingeschakeld om de eenvoudige reden als ik in een zaak ben dat ik die dan makkelijker kan taggen. Dingen die niet de wereld in gestuurd mogen worden stuur ik ook de wereld niet in. Dus ik let wel op wat ik doe op Facebook. Wat kan het mij schelen dat men weet waar ik op welk moment ben. Ze zijn er vet mee om te weten waar ik ben. Ik ben een gewone burger, dus aan mij hebben ze toch niets.

Ik ben niet zo bekend met social media, maar als het goed is kun je daar vrienden maken. Wat nou als daar verkeerde vrienden tussen zitten. Men weet dan in ieder geval waar je bent en dat je op dat moment niet thuis bent. Laat me raden welke mogelijkheden er dan kunnen ontstaan.
 
Hahaha, dan gaan ze hier met lege handen weer moeten weg gaan hoor. Er is hier niets te vinden van waarde. Het enige dat ze kunnen doen is schade maken. Ik laat niet zomaar iedereen op mijn FB toe hoor. Ik ben niet zoals er sommigen zijn die er zo kleine gemeente aan vrienden hebben.
 
Klein citaat over dat niet thuis zijn en zo.
Woensdag 10-06 waren we 10 jaar gehuwd en zijn we naar een Italiaan gaan eten voor het te vieren. Ondertussen zat mijn vrouw haar vriendin hier thuis op onze kids te letten. Dus het huis was niet leeg. Hier is ook in de wijk een buurt wacht. Die werkt ongezien goed. Wij hebben Zondag nog een dievenbende van 4 man opgespoord. Wij waren niet de enige hier op de wijk die ze gespot hadden. De politie is ervan op de hoogte met persoonsomschrijving en al. Ik heb zelfs die ene laten weten met tekens want het zijn polen dat ik hem goed gezien heb. Ik ben niet bang hoor. Ik heb hier aan mijn huis nog eens aan 2 dieven gevraagd wat ze kwamen doen. Ze hadden zich natuurlijk een bult geschrokken dat ik de achterdeur opendeed voor hun neus en zijn gaan lopen. Ik zie er geen stoeren uit, maar ik schrik niet snel en ik scherm erg voor mijn gezin en huis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan