Nummers in bestanden verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Even mijn vraag verduidelijken.
Ik wil graag mijn vrij uitgebreide muziekverzameling zonder tracknummers opslaan ,dus wil ik de nummering verwijderen voor de bestandsnaam (track 1-2-3 enz...)
kent er iemand een (freeware ?) programma waar dat in batch mee kan ,dus gewoon mijn hele collectie laten doorzoeken en aanpassen zodat enkel de naam van het nummer/uitvoerder blijft staan

cu Georges
 
Rechts klikken op naam bestand. Kies onderaan eigenschappen. Kies tabblad details. Daar zie je de metadata staan of.... je kan hem zelf aanpassen. Gewoon klikken vb. op nummer om een nummer te zetten of weg te laten. Staat die nummer in de titel, dan gewoon met hernoemen doen.
muziek.jpg
 
Rechts klikken op naam bestand. Kies onderaan eigenschappen. Kies tabblad details. Daar zie je de metadata staan of.... je kan hem zelf aanpassen. Gewoon klikken vb. op nummer om een nummer te zetten of weg te laten. Staat die nummer in de titel, dan gewoon met hernoemen doen.
Bekijk bijlage 11585

Ik zoek naar een mogelijkheid om dit met ongeveer 36.000 files te doen ,1 voor 1 begin ik niet aan ...maar heb ondertussen al een mogelijke kandidaat gevonden "Antrenamer " niet helemaal wat ik zocht maar doet alvast heel wat werk voor mij.
Alvast bedankt voor het meedenken en betere oplossingen zijn nog altijd welkom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan