Office 2010 en Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,

Ik installeerde Windows 8 op mijn laptop en nu zegt Microsoft dat mijn Office 2010 niet legitiem is. Er werd mij naar de productcode gevraagd, doch dat werd als onjuist opgegeven. Dien ik dezelfde procedure te volgen als in de uitleg over de niet legitieme Office, want gelet op Windows 8 durf ik dat zonder uw hulp niet toe te passen. Na de installatie van W8 is er niet veel meer dat nog werkt ten andere. Ik diende zelfs Bitdefender te deleten bij de installatie. Gelukkig kreeg ik efficiënte hulp via een mail aan Bitdefender en werkt dit nu toch normaal. Verder zijn er verschillende downloads die ik zal dienen te herinstalleren denk ik. Oprechte dank bij voorbaat.
Mireille
 
elk programma dat je installeerd op je windows8 dien je met een rechts klik op de setup.exe te doen ..
om deze setup dan als administrator uit te voeren ...
ook kan het dan soms nog zijn dat je de compabiliteitsmodus dient aan te passen naar de win7..

ikzelf gebruik de win8 nu al vanaf de 1 november , en elke programma dat ik installeerde installeerde ik via de werkwijze hier boven besproken ..en onder vind géén enkele probleem met deze ...

wat betreft jou office2010 heb jij deze key juist ingegeven ik bedoel nu ! " niet dat je de 8 voor een B aangezien hebt " of een "0 voor een o" ( de eerste 0 = een nul de 2de is de letter o )
 
Heb je die Office en license key al eens gebruikt? Misschien bij een vorige installatie op een andere Windows? Je kan die licentie maar 1 keer gebruiker per toestel.
 
Bedankt voor uw vlugge respons. Ik wist niks van hetgeen je vermeldt in je eerste alinea. Maar wat de laatste betreft inzake de juiste ingave, kan het zijn dat er iets verkeerd gaat wanneer ik de productcode invul. Wanneer ik namelijk de laptop opstart en ik mijn wachtwoord moet invullen, is mijn wachtwoord nu eens juist, op een andere keer dien ik mijn wachtwoord in te vullen zoals ik met een querty toetsenbord zou werken. Ik kan misschien proberen de product code in te vullen met die methode en zien wat er gebeurt. Ik hou u op de hoogte.
 
je versta me verkeerdt ....
ik zeg niet dat je een querty toetsenbord dient te gebruiken ...
ik vermelde dat je de code juist diende in te geven en niet dat je de vergissing begaat om een 8 aan te zien voor een B of een nul (0) voor een o (O)

graag ook een antwoord op de vraag van dragon " werd deze office eerder al geactiveerd op een ander systeem ?"
 
Vooraleer ik u antwoordde, antwoordde ik reeds aan "dragon". Waar mijn respons naartoe is weet ik ook niet. Ik installeerde in ieder geval deze MS Office enkel en alleen op deze laptop en nergens anders. Maar ik denk dat jij mij niet hebt verstaan. Wanneer ik de laptop opstart sedert ik W8 heb, moet ik af en toe inloggen alsof ik met een US toetsenbord zou werken. Andere keren lukt dat gewoon volgens "azerty". Maar ik probeerde het ondertussen, maar ik was vergeten dat je de letters ziet verschijnen, dus de productcode werd juist ingevuld, maar niet aanvaard door MS.
 
** deze oplossing is wat betreft je toetsenbord ..
open je configuratiescherm ...
klik op het icoontje "Taal" en stel deze in op Nederlands ( belgie) bevestig met toepassen en ok
klik nu op het icoontje " Land/Regio"
-open de tap " Notaties "en stel deze in op Nederlands (belgie ) klik op toepassen
-open nu de tap"Locatie" en stel deze in op Belgie klik op toepassen en ok
 
Gaat niet voldoende zijn denk ik. Je gaat ook moeten instellen dat hij deze instellingen moet "kopïeren" voor elke nieuwe account en bij je Windows login. Staat ergens onder advanced (alleszinds onder Windows 7 engine). Komt voor wanneer je initiëel installeerd met een andere kb layout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan