Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
het service pack 2 voor de MS Office2010 werd aangeboden ...KB2687455 (483,3MB)
het is aanbevolen voor al leer je deze installeert al de geopende programma's te sluiten ....
na de installatie van dit service pack2 dient de computer herstart te worden laat dit heropstarten gebeuren ...

Ashampoo_Snap_2013.07.24_15h08m17s_002_.jpg

ik kreeg echter de fout code 80070643 te zien toen dit service pack geinstalleerd wilde worden ....

**controlleer of de services " Office (*64) open source" is ingesteld op automatichs indien niet doe je dit dan ook ....
bevestig dit dan ook en herstart je systeem om daarna de update als nog te kunnen doen.

opmerking : (enkel als je een 64 bit versie gebruik van de office zal er een vermelding staan (*64)

lukt alsnog deze update dan niet nadat je een herstart heb gedaan ...
open je de lijst met de geinstalleerde software en klik je op de Microsoft office kies hier om deze te verwijderen .....maar let op : je kiest dan om deze te herstellen .
hiermee herstel je de update functie van de office 2010 en kun je als nog het service pack 2 installeren .
 
Laatst bewerkt:
wel het bleek bij mij dus te liggen aan het feit dat ik de update functie van de MS Office totaal had uitgezet ..
en daar door eerst achterstallige losse update's diende te installeren voor al leer ik het servic pack 2 kon installeren ...
zie bijgevoegde printscreen ...

Ashampoo_Snap_2013.07.25_17h03m05s_006_.jpg

****deze morgen lukte het dan uiteindelijk wel ****
 
wel het bleek bij mij dus te liggen aan het feit dat ik de update functie van de MS Office totaal had uitgezet ..
en daar door eerst achterstallige losse update's diende te installeren voor al leer ik het servic pack 2 kon installeren ...
zie bijgevoegde printscreen ...

De beste manier om microsoft servicepack's te installeren is het installatiebestand downloaden en uitvoeren , en niet via automatische updates.
SP3 voor MS office 2007 is zelfs niet als update verschenen en moest gedownload worden op de site van Microsoft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan