Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

zoals je in het onderwerp al kunt zien krijg ik office 2013 niet geïnstalleerd.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals office 2010 verwijderd, pc opnieuw opgestart enz... Maar niets helpt :(
Ik werk met windows 7 Home Premium.
Iemand een idee?

Alvast bedankt.

Groetjes Tasja.
 
Het zou geweldig veel helpen als je ons een duidelijke foutboodschap of gelijkaardig gaf waarom de installatie faalt.

Eén van de mogelijkheden om Office 2013 te installeren is via het web.
Ga naar http://www.office.com/setup
Gebruik dan je Microsoft account (vb hotmail) en je activatie code om de installatie verder te zetten.
 
office 2013 error.jpg office 2013 error (2).jpg

Tijdens het begin van de installatie loopt het nog goed.
Maar als het groene balkje ongeveer half is dan krijg ik de foutmelding die je aan de rechterkant ziet.
Het is een proefversie die ik graag zou installeren.
Ik zou echt niet weten wat het probleem is-m-.

Groetjes.
 
Pluis,

nee, mijn zus heeft eerst deze office via een torrent gedownload en het daarna geprobeerd.
Dat was de eerste keer dat we die foutmelding kregen. Nadien hebben we het nog eens geprobeerd via die torrent download, maar het hielp eveneens niet.
Daarna heb ik het nog eens geprobeerd via de site van office en nog steeds dezelfde foutmelding.

Groetjes Tasja.
 
Maar wat doet de link die ik je gaf ? De Torrent Download kan misschien niet kompleet geweest zijn en nu staat er rommel op jouw pc die de officiele dowload en installatie van Microsoft wat in de weg zit.
 
Maar wat ik wel raar vind is dat ik samen met mijn zus eerst de torrent heb geprobeerd die wel op mijn zus haar pc werkt.
Normaal moet die ook bij mij werken, want we hebben dezelfde bits besturing =64bits.

De link die jij me gaf vroeg me gewoon een paar vragen, zoals:"Heb je problemen met het installeren of verwijderen van programma's?"
Daar heb ik installeren op geantwoord en ook nog deze vraag:"Duidt het programma aan dat je wilt installeren."
Maar het programma staat er niet in omdat ik het in principe niet heb geïnstalleerd. Dus heb ik aangeduid:"Het staat niet in de lijst."

Daarna werd er niets gefixt omdat er zogezegd geen problemen waren.

Grtjs Tasja.
 
DDragon80,

Bij mijn zus stond er nog geen Office, want dat is een gehele nieuwe pc.
Bij mij stond er al een Office 2010 op, maar voordat ik Office 2013 erop zette heb ik Office 2010 wel helemaal en alles ervan verwijderd.

Groetjes.
 
Je gaat waarschijnlijk een meer gedetaileerde foutmelding kunnen terugvinden in het Windows logboek. Maar volgens mij heeft het te maken met iets dat op je computer achtergebleven is van een vorige Office installatie.
 
Ik heb hier nog: Microsoft .Net Framework 4 Client Profile, Microsoft Silverlight, Microsoft Skydrive, Microsoft SQL Server Compact Edition[ENU] en Microsoft WSE 3.0 Runtime.
Moeten deze allemaal nog weg?

Groetjes.
 
Nee, helemaal niet. Die hebben niet rechtstreeks met MS Office te maken. Kunnen evengoed registry keys zijn waar die over struikeld.
Zoals ik in men voorgaande post vermelde, gaat Windows logboek mogelijk een antwoord bieden. Want de weergegeven foutmelding van Microsoft is zoeken achter een speld in een hooiberg.
 
DDragon80,

Bij mijn zus stond er nog geen Office, want dat is een gehele nieuwe pc.
Bij mij stond er al een Office 2010 op, maar voordat ik Office 2013 erop zette heb ik Office 2010 wel helemaal en alles ervan verwijderd.

Groetjes.

Maar omdat u Office 2010 "HELEMAAL en ALLES ervan" verwijderd hebt kunt u geen nieuwe versie van Office meer installeren omdat u teveel hebt verwijderd.
De enige manier waarop ik dat bij iemand heb kunnen herstellen was door de Ghost die tevoren gemaakt was terug te zetten en daarna de oude Office te laten overschrijven door de nieuwe en hogere versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan