Officiele W7,systeem- en toepassingssoftware gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
'k Volg informatica.Mss wil ik teveel en te vlug.Ubuntu past de namen en de versies aan.Ik leg meestal de schuld bij mijn onkunde omdat er niet uitkomt wat ik wil of de boel crasht.
Ik ga maar terug naar Windows.Het draait mss beter.
 
Wat is nu eigenlijk de vraag of het probleem dat je hebt? Graag een iets duidelijkere vraagstelling zodat we er iets mee kunnen aub.

Betreffende Windows of Ubuntu. Beiden zijn gelijkwaardig en hebben zo hun voor en nadelen tov elkaar. Beetje afhankelijk wat je vereisten zijn.
Indien je graag dingen verandert etc moet je;
1) weten waarmee je bezig bent.
2) indien je OS risico loopt voorzien zijn van backup, system restore, undo disk, ...
 
Weeral problems met muziekprograms.Als ik de cd schuif dicht doe bij SoundJuicer of VLC mediaplayer dan zie ik onderaan kleine blokjes voorbijschuiven.Het gelijkt op een bloedzuiger die mijn liedjes of data wil stelen.Starten van filemanager staat in zo'n blokje.De muisaanwijzer is dan ook aan het rondtollen(denken),zo'n 5 min lang.
Allemaal namaak software denk ik.
 
Het kan aan mij liggen maar ik raak niet echt wijs uit je probleemstelling. Kan je dit eventueel even verduidelijk adv screenshots ofzo?
En niemand gaat je liedjes willen stelen hoor! En there's no such thing als namaaksoftware... (tenzij een "windows defender" look alike virus...).
Ik ga ervan uit dat je dus problemen hebt met Ubuntu?
 
Ik weet dat er mijn muziekmap van de .mp3 's albums zomaar worden gemaakt.Na zoveel werk van ca 40 losse mp3's staat er momenteel maar 1 album in met 2 .mp's.De rest is gaan vliegen.
Je steekt zoveel tijd in rippen en na een paar dagen als je verder wil doen is er muziek weg uit de map muziek.
Zo kan het niet verder.
 
Beste hobbyman leg je problemen met ubuntu eens wat beter uit ik werk al jaren met een dual-boot xp en ubuntu en de meeste problemen krijg ik met windows ubuntu werkt volgens mij toch stabieler al gebruik ik niet direct de nieuwste versies ik werk nu nog steeds met de 10.4
 
Ah, dag Gwatte. Ga je hier eventjes lekker melden dat je terug gaat naar windows? Interessant... Als je gewoon je vraag zou stellen, hier of op het ubuntu forum, zouden we al stukken wijzer worden en kunnen we je misschien helpen. Anders: Veel plezier met Windows.
 
Jij zit ook op meerdere fora,ik ook.Omdat ik informatica volg zou ik graag wat trainen en huiswerk doen.Mijn laptop is oud en te zwak voor W7.Mss plaats ik er Ubuntu bij.We zijn maar bij het hoofdstuk Wordpad.Stap voor stap dus.(su)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan