Status
Niet open voor verdere reacties.

coiske

Overleden
ik heb convertxtodvd4 geinstalleerd maar als ik het programma start dan blijft het scherm hangen en onderaan staat : lading menu template #1-"BLACK MIRROR"
kan er iemand mij helpen met dit probleem

dank bij voorbaat
 
Wat je eens kan proberen, start eens ccleaner.
Bij gereedschap zie je als eerste "deinstalleer programma's"
Deinstalleren lukt niet, maar kies er hier eens voor om de waarde te verwijderen (rechtsklikje op convert to divx en klikken op waarde verwijderen)
Meestal kan je hierna het programma herinstalleren.
 
Heb dit ok staan op mijn W7 64Bit. De templates moeten geladen worden om het programma te kunnen starten. Ben je zeker dat ge de 64bit versie hebt? Of staat er op Uw machine de 32bit en probeer je de 64bit te starten?
Ik zou allereerst met Revouninstaller. de software verwijderen. Probeer zoveel mogelijk sporen van het programma te verwijderen. Dan verifieren welke versie W7 ge hebt en die versie 32/64bit van ConvertXtoDVD opnieuw installeren.
 
Het komt er op aan de juiste sleutel uit het register te wissen in de meeste gevallen. Als het met revo ook niet gaat zoek ik eens.
Vele zijn tevreden over revo, het word vaak aangegeven op pctuts, toch moet ik nogmaals kwijt dat ik er 2 x slecht mee uitgespeeld ben.
Na uninstall standaard programmas veranderd, gedeelde dll weg waardoor meerdere toepassingen moesten herinstalleerd etc.
Ook wat Mik hier aangeeft, 32bit of 64bitwindows annex converter.
De 64bitconverter gaat niet op 32bit windows, omgekeerd (32bit op x64win) meestal wel.
 
bedankt voor jullie uitleg
ik heb jullie instructies gevolgd maar het blijft nog altijd hetzelfde
wat nu
er is daar een uitleg van 32bit en 64 bit maar op de website van vso is daar helemaal geen sprake van alleen dat het programma ook geschikt is voor windows7
en als je bij eigenschappen gaat kijken van de exe is daar ook geen melding van en kun je niet aanduiden dat het windows7 64 bit moet zijn
 
bedankt voor jullie uitleg
ik heb jullie instructies gevolgd maar het blijft nog altijd hetzelfde
wat nu
er is daar een uitleg van 32bit en 64 bit maar op de website van vso is daar helemaal geen sprake van alleen dat het programma ook geschikt is voor windows7
en als je bij eigenschappen gaat kijken van de exe is daar ook geen melding van en kun je niet aanduiden dat het windows7 64 bit moet zijn
Ik dacht de versie van 64Bit gedownload te hebben via????? De convX408320 maar zal wel de 32 bit versie zijn.
 
vandaag bieden ze bij gaotd een volwaardige video converter aan

namelijk de Wondershare Video Converter Platinum 5.1.4

Bekijk bijlage 8078
Wondershare Video Converter Platinum 5.1.4 kan video’s converteren tussen alle populaire formaten, inclusief HD en AVCHD video’s.
Na de conversie kun je alle favoriete films bekijken op alle populaire portable apparaten.
Een gebruikersvriendelijk, snelle en betrouwbare videoconverter om de verschillende type video en audio te converteren om deze overal en ten alle tijde te kunnen bekijken.

Belangrijkste features:
•Converteren van video en audio naar diverse populaire formaten;
•5X snellere videoconversie met de NVIDIA CUDATM techniek;
•Ondersteuning voor camera AVCHD video’s en TiVo bestanden opgenomen met TiVo DVR’s;
•Onttrekken van audio uit films of videoclips als M4A, WMA, WAV, MP3, AAC, etc.
•Configureren output video/audio instellingen als resolutie, frame-rate, Encoder, sample-rate en bit-rate.
•Converteren van video’s compatibel met Apple-apparaten, Windows Phone 7, Android-toestellen, video game console en meer;

Belangrijk:
Om de software te activeren, kun je op de site van de maker de activeringscode aanvragen.
Met de verkregen activeringscode kun je de software activeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan