Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb een nieuwe pc gekocht ben tevreden.
maar ik heb een probleem .
ik heb twee films klaargezet (nzb) in altbinz om binnen te halen.
nu werd ik vanochtend wakker en zag dat de computer stil stond totdat ik op een willekeurige knop drukte en zag dat hij weer verder ging met downloaden.
mijn vraag is kan ik dit uit zetten zodat hij niet op slaapstand valt.
heb windows 7 erop staan.
wie kan mij helpen.
alvast bedankt
 
De instellingen voor de slaap- en sluimerstand kunnen via het configuratiescherm, onderdeel Energiebeheer worden aangepast. Via de taak Wijzigen wanneer de computer in slaapstand gaat kan worden vastgelegd na welke periode van inactiviteit het beeldscherm moet worden uitgeschakeld en de computer in de slaapstand moet worden gezet. Wat de slaapstand precies omhelst (slaapstand of hybride slaapstand) is in te zien en te wijzigen via de link Geavanceerde energie-instellingen wijzigen. Geeft de slaapstand problemen bij het ontwaken dan kan altijd nog als alternatief de sluimerstand worden uitgeprobeerd (via de geavanceerde instellingen).
 
Het is ook aan te raden via de geavanceerde instellingen, "uitschakelen van de harde schijf" aan te passen dit staat waarschijnlijk op een twintigtal minuutjes, kies hiervoor nooit.
Dit is ook dikwijls de reden waarom een systeem niet meer is op te starten na een grote update.
De update is dan nog niet volledig en de harde schijf wordt gestopt, weeral centjes voor de computerwinkel om dit te herstellen :)
 
Hallo
Klik maar op start en typ maar in: slaapstand. Dan zal je zien als je daar op klikt dat je de slaapstand op nooit kunt zetten net zoals de computer instellen dat hij nooit automatisch uit gaat.
Groetjes van Jacques Dujardin
 
dankjewel allemaal voor jullie reaktie`s ,
ik heb het voor elkaar de eerste twee vond ik wat omslachtiger de laatste ging heel snel.
maar toch wil ik iedereen bedanken voor het helpen van mijn probleem.
dus deze vraag kan op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan