Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik download regelmatig films. Deze komen binnen op .avi formaat. Voor de ondertitels haal ik een .srt bestand op en zorg dat beide bestanden dezelfde naam hebben. Hierna converteer ik ze met ConvertXtoDVD. Als ik de films brand met Nero express, loopt de ondertiteling achter bij de gesproken tekst. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan synchroniseren/oplossen?
 
Is wel degelijk Nero Express. Hiermee brand je onderandere DVD. Maar begrijp niet hoe je de srt file (indien die juist is) kunt laten verlopen.
ConvertXtoDVD maakt zowiezo Uw dvd. De ondertiteling wordt er gewoon bijgezet. Het wordt als geheel naar DVD weggeschreven. Dus Uw brandprogramma waarmee ge Uw dvd brand heeft daar toch niets mee te zien.
Denk ook dat ge eerst eens met subsync de titels zou moeten overlopen en juistzetten. Het is niet omdat ze dezelfde naam hebben (zelfs niet nodig in ConvertXtoDVD) dat ze juist zijn gesynchroniseerd. Vraagje, als ge Uw avi file laat spelen met die ondertiteling, klopt de synchronistie dan? Als dit niet het geval is, dan zeker met Subsync de titels aanpassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan