Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Soms krijg ik tot 2 maal per dag een telefoon (in het Engels) in verband met Microsoft. Wat kan ik doen om geen telefoons meer van hun te ontvangen?
 
Roepen dat je Linux hebt of een tikka masala bestellen.:p

Gelijk ophangen wil ook, had er van de week ook eentje, gelijk opgehangen.
 
Als dit op je gsm is en er komt er nummer op en het is steeds datzelfde nummer kan je dit nummer blokkeren. Op je vaste telefoon is dat misschien ook wel mogelijk al weet ik dit niet zeker. Ik ken de mogelijkheden van een vaste telefoon niet.
 
Als dit op je gsm is en er komt er nummer op en het is steeds datzelfde nummer kan je dit nummer blokkeren. Op je vaste telefoon is dat misschien ook wel mogelijk al weet ik dit niet zeker. Ik ken de mogelijkheden van een vaste telefoon niet.

Ik ben ingeschreven op de site belmenietmeer.be (met vaste telefoon).
 
Is inderdaad hopeloos. Kan je niets aan doen. Dit zijn geen legale bedrijven die de wet volgen en netjes de "belmenietmeer" volgen... Gewoon onmiddellijk ophangen is de enige mogelijkheid.
 
Ha ha, is me ook wel eens overkomen.
Ik maak er dan meteen een geintje van en ga in een onbegrijpelijke taal vreemde klanken uitkramen.
Op een gegeven moment wordt het dan stil aan de andere kant van de lijn en hangen ze zelf op en bellen nooit meer terug.

Ha ha, speel het spel gewoon mee en improviseer er op los.
 
Ha ha, is me ook wel eens overkomen.
Ik maak er dan meteen een geintje van en ga in een onbegrijpelijke taal vreemde klanken uitkramen.
Op een gegeven moment wordt het dan stil aan de andere kant van de lijn en hangen ze zelf op en bellen nooit meer terug.

Ha ha, speel het spel gewoon mee en improviseer er op los.

Ik heb hun eenmaal in het Engels gezegd dat ze moesten ophouden, of dat ik de politie ging verwittigen en plots haakten zij af haha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan