Online opslag

Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,


Ik neem nu externe HD om al mijn foto's te back-uppen ,onlangs een kapot geluk had online nog een back-up met mijn skydrive maar deze is nu ook al vol ,

Blijft dat eigenlijk wel bestaan die skydrive want messenger stopt er ook mee. ik kan ook upgraden maar gaat niet via bancontact .

is ook leuk je kan er mee je smartphone naar kijken en ook op internet kan je ze bekijken ,of hebben jullie een betere oplossing.
 
Je kan ook langs paypal maak je een account aan bij paypal stort er geld op en zo kan je betalen.
 
Skydrive gaat inderdaad niet snel weggaan. Je mag er wel vrij zeker van zijn dat Microsoft dit concept ooit gaat veranderen, maar dat kan nog wel 10jaar duren... En dan nog gaan ze dit niet zomaar kunnen wegdoen. Transformeren lijkt me hier een betere benaming. Kijk maar naar Hotmail.
 
tis da e maar met microsoft wete nooit e ;-) kijk naar messenger e ;-) goed ik neem deze optie skydrive dus als bijkomende backup
 
a dan best deze nemen dan en kan je die ook raadplegen met je smartphone of is het enkel backup ? en kan je zo via pc ook bekijken op internet zoals skydrive ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan