Status
Niet open voor verdere reacties.

swake

Niet meer actief
Ik hoop dat mijn topic hier past. Ik zie een subforum Linux wat Open source is, en zie ook een subforum MS Office.
Is het niet mogelijk om ook een subforum OpenOffice in te lassen. Hoort ook bij Open source software, voor de thuisgebruiker is dit evengoed als MS Office.
 
Wat is jouw vraag juist in verband met OpenOffice ?
Voor een aparte topic voor OpenOffice moet je dit vragen aan Ivan dat is de head-admin en eigenaar van dit forum
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat mijn topic hier past. Ik zie een subforum Linux wat Open source is, en zie ook een subforum MS Office.
Is het niet mogelijk om ook een subforum OpenOffice in te lassen. Hoort ook bij Open source software, voor de thuisgebruiker is dit evengoed als MS Office.

Linux is wezenlijk groot en apart genoeg om er een eigen forum aan te wijden. Dat het per toeval open source is heeft daar minder mee te maken. Er is zoals Stallion, die voor onze freeware zorgt, ook zegt voor elke toepassing wel een open source alternatief te vinden. Dan zou je heel wat meer fora moeten bijmaken. Vandaar dat je office-pakket-vragen die niet MS-gerelateerd zijn mee in dat forum mag plaatsen. We helpen je daar graag verder ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan