Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee, de helft van die site werkt niet . Weet je zeker dat je daar mee in zee wilt gaan ?
 
raar ik kan inloggen ze op de site ,maar anders wa stel je voor ? we hebben een, database nodig liefst open source en dan je naar je eigen hand kan instellen .
 
raar ik kan inloggen ze op de site ,maar anders wa stel je voor ? we hebben een, database nodig liefst open source en dan je naar je eigen hand kan instellen .

Klik maar eens op Documentation onder TryCollectionSpace , Download en Demo

Naar mijn idee zal hier de documentatie moeten staan hoe je dit moet installeren en wat je daar voor nodig hebt. Niet dus, Dead Link !

Ik heb zo geen idee wat het is en wat de systeemeisen zijn om dit te installeren.

Maar zoals je zegt, je hebt dus een database nodig. Je zal dan dus een hostingprovider moeten hebben met een database als je alles online wilt gaan zetten.
Lokaal kun je het ook installeren met bijvoorbeeld USB Webserver, maar dan is het in principe niet voor de buitenwereld toegankelijk. Dit kan wel, maar dat vergt nogal wat instellingen zoals poorten openzetten in de router en deze forwarden naar de lokale pc waarop de USB Webserver is geinstalleerd. Je moet deze PC dan wel 24 per dag aan laten staan. Ook moet hij bereikbaar zijn via het IP adres wat je van jouw provider krijgt. Is dit een statisch adres is er geen probleem. Is dit een dynamisch adres zul je een DNS account moeten aanvragen bij een DNS dienst, zodat het wisselend IP adres geforward wordt nar jouw pc.

Kortom, het is beter en gemakkelijker om een webruimte met database te kopen of te huren.
 
blijkbaar scheelt er toch het een en ander met de site ...
het laden van de documentation site lukt niet ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan