Opgelost: Netbook packard bell,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Edit probleem opgelost, het probleem was dat het ram niet goed zat.
 
Laatst bewerkt:
Op dergelijke vraag antwoorden is een beetje wijzen met natte vinger. Is er een mogelijkheid om het snoertje om te draaien? Want je spreekt van een bepaalde manier er in steken. Als het een gelijkstroom aansluiting is en er geen interne beveiliging zit tegen ompolen, is het mogelijk dat er "iets" defect is. In elk geval, degene die zegt dat het niet kan gemaakt worden zal er niet zo veel kaas van gegeten hebben. Als je het goede gereedschap hebt, kan alles gemaakt/vervangen worden.
 
Ja toen ik het snoertje omdraaide ging het lampje branden.
Maar ondertussen is het probleem opgelost, het ram bleek los te zitten, nadat ik deze goed heb aangedrukt start ie op.
 
Ja toen ik het snoertje omdraaide ging het lampje branden.
Maar ondertussen is het probleem opgelost, het ram bleek los te zitten, nadat ik deze goed heb aangedrukt start ie op.

Ofwel geeft dat snoertje wisselstroom door ofwel is er een polariteitsbeveiliging aanwezig in Uw laptop. Daardoor is hij niet defect door het ompolen.
Zorg er in elk geval voor als ge met een zelfgemaakte verbinding naar buiten komt dat ge de fiche maar op één manier kunt inpluggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan