Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Het pokemon game.

Het uiterst populaire pokemon game is zo populair dat je moet gaan opletten waar je tot op heden je APK bestandje gaat gaan halen. Want je kan volgens de bron Android Planet ook wel niet zo goed bedoelde APK bestanden die ook claimen pokemon game te zijn. Dus opletten geblazen waar je je APK gaat gaan halen voor het uiterst populaire game.
Zie het verslag.
https://www.androidplanet.nl/nieuws/pokemon-go-apk/

Bron: AndroidPlanet.nl
 
zoals ik het versta geeft iedereen die deze app gebruikt volledige toegang aan de makers van deze App....
Zij kunnen zelfs je extra app's installeren zonder dat men er erg in heeft of sterker nog ze kunnen zelfs documenten en foto's verwijderen uit je google drive .. ook krijgen ze al de gegevens over de gebruikers in handen .
het gebruiken van dit nieuw speeltje is het risico niet waard dat men dus alles over u te weten komt ....want PokomonGo maakt gebruikt van de gps app...
Wat gebeurt er indien deze informatie terecht komt bij de verkeerde persoon ..!
 
Als je Android 6 draait kan je instellen wat je vrijgeeft en wat niet.
 
Het computeren en GSM'men wordt alsmaar gevaarlljker voor hacks en ander ongemak.
Gisteren kreeg ik op mijn GSM plots een vol scherm met een tekst dat ik een Virus had die mijn SIM-kaart zou onbruikbaar maken tenzij ik op 'virus verwijderen' klikte
Dat wou ik niet doen, maar het venster ging niet weg, zelfs niet met lang op de afsluitknop te drukken om alle geopende Apps te sluiten. Toen heb ik de boel direct heropgestart en verliep alles goed.
 
Het computeren en GSM'men wordt alsmaar gevaarlljker voor hacks en ander ongemak.
Gisteren kreeg ik op mijn GSM plots een vol scherm met een tekst dat ik een Virus had die mijn SIM-kaart zou onbruikbaar maken tenzij ik op 'virus verwijderen' klikte
Dat wou ik niet doen, maar het venster ging niet weg, zelfs niet met lang op de afsluitknop te drukken om alle geopende Apps te sluiten. Toen heb ik de boel direct heropgestart en verliep alles goed.

Beste wat je kon doen WaWa.
 
Dacht ik ook. Maar je kan er inkomen dat mensen zich laten 'vangen'.

Gisteren bij mijn zoon om geld te storten op zijn PayPal-rekening mét nr. en al. Dat gebeurt zo niet bij PayPal.
 
Ik zal die CM er eens opzetten, er draait nu toch niets.

CM..?

Cheetag Mobile is al beter...
 
Ik zal die CM er eens opzetten, er draait nu toch niets.

CM..?

Cheetag Mobile is al beter...

CM is inderdaad de afkorting ervan. Hier is dat ook een ziekenfonds, maar daar kan de AV maker natuurlijk ook niets aan veranderen he. Is volgens een door mij eerder uitgebrachte test van AV's eentje van de betere. Ik heb momenteel ook niets draaien, ben op zoek naar iets dat HET verschil maakt EN gratis is. Security 360 heb ik eraf gehooid nadat ik wilde verhalen van ik dacht DDragon 80 heb gelezen. Maar nu zit ik ff vast met wat ik op mijn smartphone wel wil. Jullie weten het onderhand wel, ik ben op gebied van wat ik op mijn toestel hou een mierenneuker ben. Enkel iets waarvan ik dik tevreden ben blijft. Al de rest gaat. Dat is heel veel hoor. Er komt veel en er gaat heel veel weer eraf. Datgene dat blijft is slechts een heel kleine minderheid. Ik had Drupe, maar die is er ook weer af. Die heeft het net niet gehaald om te blijven. Maar hij staat nog steeds in mijn lijstje, de kans dat hij er terug in komt is bestaande.
 
Ik heb het geplaatst en zie wel.
Nu moet ik wel een code intypen vooraleer ik sommige dingen kan doen.
Dat zal wel zijn om het de hackers moeilijk te maken om in deze Apps te komen.

Ik laat je wel weten hoe het verloopt. Het ziet er toch niet slecht uit voor een gratis ding.


Ter zijde: die Pokémon is me toch wat. Ik blijf er af, hoe prettig het ook mag zijn.

Dit kreeg ik deze morgen i.v.m. Pokémon: http://enews.cnet.com/hostedemail/e...b18ba8a15ea1c8ddbe3&ei=Wy4sABYTN&schema=echo3
 
Laatst bewerkt:
Ja, die pokèmon is een ware rage. Ik heb het ook niet hoor. Ik heb het niet zo voor games op de smartphone.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan