oplossing voor gaande problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
bepaalde instellingen nadat je windows 8.1 update gedaan hebt

kun je diverse programs die op win 8 werkte niet meer installeren

bij mij kon ik geen malware meer downloaden op win 8.1



vandaar ik alles terug gezet heb naar win 8
 
Waarschijnlijk bedoel je wel iets anders. Maar moest ik geen malware meer kunnen downloaden, ik zou onmiddellijk overschakelen op Windows 8.1 ;)

Normaal zijn er weinig tot geen compatibiliteitsproblemen bij de meeste applicaties voor Windows 8 en Windows 8.1
Ik zie dan ook geen gegronde reden om terug te gaan naar Windows 8.
 
je bedoeld dus dat eerdere programma's die werkten onder de Windows8 nietmeer werkten of konden geinstalleerd worden onder de Windows8.1
dus mag ik veronderstellen dat je een upgrade gedaan heb van de Win8 naar de Win8.1
tijdens deze upgrade procedure word er immers nagegaan welke programma's mogelijk voor problemen kunnen zorgen , er word je dan aangeraden om deze probleem programma's te verwijderen ..zodat de upgrade probleemloos verloopt ..
nadien kun je echter het probleem programma herinstalleren er oplettende dat je dan wel de nieuwere versie er van installeerd .
zo heb ik destijds zelf onder vonden na dat mijn Win8 geupgrade was naar de 8.1 dat mijn AVG Internet Security 2013 moest geupgrade worden naar de versie 2014 ( deze upgrade was tevens gratis )
er waren geen problemen met malwarebijtes 1.75 ook deze werkte onder versie 8.1 en is momenteel geupgrade naar de versie 2.0.1 ( ook gratis )
*een belangrijk punt is dat je alle software als administrator dient te installeren ...ook al ben je zelf de administrator dan nog klik je elke setup.exe aan met rechts en kies je uitvoeren als administrator .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan