Status
Niet open voor verdere reacties.
Oppo R7s

Inleiding
Deze Oppo had ik over het hoofd gezien, maar mijn arendsoog heeft deze toch opgepikt. Deze is reeds op de markt en gaat over de toonbank voor 349€ Wat bied deze Oppo ?

Scherm
De Oppo R7s heeft een AMOLED scherm van 5,5” groot en valt daarmee onder de noemer Phablets. Deze Oppo heeft een resolutie van 1920x1080 pixels wat neerkomt op een 401 PPI en is dus een Full HD scherm. Om het te beschermen tegen krassen en vuil is het voorzien van Corning Gorilla Glass 3.

Camera’s
Tot in tegenstelling van de R9 en F1 heeft de R7s zoals alle andere smartphones een betere rear camera als een front camera. Aan de achterkant prijkt een 13MP f/2.2 camera met LED flits en bied onderandere Geo tagging, gezichts herkenning, fase herkenning, panorama en HDR.
Vooran prijkt een 8MP camera met een magere f/2.4 waarde maar dat vind je wel in meerdere front camera’s wel terug. Maar voor een selfie merk vind ik het een magere f waarde.

Chipset
Deze Oppo R7s krijgt een Qualcomm Snapdragon 615 processor Quad Core geklokt op 1.5 GHz coertex A53 & Quad Core 1.0 GHz Cortex A53 met een Adreno 405. Hij krijgt daarbij 4GB RAM en 32GB intern geheugen dat uitbreidbaar is door middel van een micro SD kaartje tot 128GB.
Uit de doos draait deze Oppo op Android 5.1

Batterij
Deze Oppo R7s word gevoed door een 3070 mAh Li-Po batterij .

Specificaties

Oppo R7s - Full phone specifications


 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan