Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb om de één of andere reden een wachtwoord aangemaakt met outlook.
Bij iedere opstart van mijn pc moet ik nu dit wachtwoord intikken. Ik wil gewoon opstarten zonder wachtwoord. Hoe los ik dit op aub?
 
Is me niet helemaal duidelijk. Je moet bij elke start van je PC een wachtwoord invoeren?
Of moet je een wachtwoord invoeren wanneer je Outlook start? En om welke versie van Outlook gaat het hier?
 
Ik had in Windows 10 de app gedownload van Facebook. Toen vroeg men mij een windows wachtwoord en per abuis maak ik een wachtwoord aan met outlook.com vanachter aan om te kunnen downloaden van de windows store.
Bij opstart pc daarna, staat dat mailadres bv ...@outlook.com (of be) en moet ik een paswoord inbrengen alvorens hij opstart. Daarvoor niet. Ik werk niet met outlook maar met windows mail
 
voor zo ver ik mee ben denk ik dat jij gewoon van het Lokaal account overgegaan bent naar het Microsoft account en dit dus omdat je wellicht een betalende app heb opgehaald van uit de Store ... doe de controle maar eens en klik op start> instellingen > accounts
zie je hier nu het Microsoft account dan kun je desgewenst terug over schakelen naar het Lokaal account
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan