Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Dag Qtex,
heb een Toshiba satelite c50d die bij het opstarten de melding "search for media " geeft en dan "no bootable disc.
Heb in de bios secure start op disable gezet en de opstartmode op CMS. Geen resultaat.
Dan een mediacreation voor W8.1 op dvd gebrand (iso) en opgestart vanaf de DVD.
Het ding start op en wil de W8.1 installeren maar de informatie "schijf is vergrendeld" blokt alles af.
Nu ben ik van mijn latijn en hoop op hulp van U.
Groeten
Jdr
 
datgene je nu aanhaalt heb ik in de maand Mei ondervonden op de Toshiba van mijn dochter .... ook daar kreeg ik dus de melding "schijf vergrendeld "....
toen heb ik uit noodzaak de schijf er moeten uithalen om deze dan aan een dockstation aan te sluiten om dan de partitie voor de C als ook de C zelf dienen te verwijderen zodat dit een niet toegewezen ruimte werd ....vervolgens heb ik er toen een Win7 home premium sp1 opgezet ... en daarna geupgraded naar de Windows 10 ...dit omdat zij of hare vriend de recovery partitie verwijderd hadden ..
 
dat zou hier ook kunnen, de mannen van de biljartclub waar de pc vandaan komt hebben zodanig geprutst aan het ding en waarschijnlijk ook die partitie verwijderd.
Waarmee kan ik de partities weer instellen. Met partition manager?
Al bedankt.
 
indien de recovery partitie verdwenen is dan krijg je deze enkel terug indien je bij Toshiba de installatie dvd besteld ...! *vermits betaling ..

**de Windows 8.1 die er aanwezig was was deze dan ook voorzien van de bing zoekmachine ...indien zo dien je exact dezelfde versie er op te zetten ... anders word het systeem niet geactiveerd !

*mocht je deze niet in het bezit hebben geef me dan per pb je email adres mee en ik bezorg je de Win8.1-Bing-x64- NL-OEM.iso via een webtransfer ( ik bezit dus enkel de 64 bit !)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan