Status
Niet open voor verdere reacties.
kan ik mijn scherm automatisch laten mee opstarten en sluiten samen met mijn pc? Zo ja hoe? Of moet het in waakstand staan?

[OPLOSSING]is het niet misschien zo dat je scherm uitsloeg omdat je voedingskabel van je scherm via je voeding van je pc was aangesloten want als je dan de pc afsluit schakelt je scherm automatisch uit en gaat pas terug aan wanneer je de pc terug aanlegt[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm elk scherm gaat in waakstand of je schakels hem zelf uit. Mischien dacht je dat omdat het ledje van het scherm uitging. En dan denken de meeste dat hun scherm uitschakelt, maar eigenlijk staat hij dan nog altijd in waakstand
 
is het niet misschien zo dat je scherm uitsloeg omdat je voedingskabel van je scherm via je voeding van je pc was aangesloten want als je dan de pc afsluit schakelt je scherm automatisch uit en gaat pas terug aan wanneer je de pc terug aanlegt
 
freaky zei:
is het niet misschien zo dat je scherm uitsloeg omdat je voedingskabel van je scherm via je voeding van je pc was aangesloten want als je dan de pc afsluit schakelt je scherm automatisch uit en gaat pas terug aan wanneer je de pc terug aanlegt

Dat was het inderdaad, ik zie het nu ook voor me en nu met mijn tft is dat niet meer. De oplossing is gevonden en de zaak mag voor mijn part gesloten worden. (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan