opzegbrief Provider .... >Telenet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
vandaag werd er me zomaar een opzegbrief toegestuurd door telenet ...zonder dat ik daarom gevraagd heb ....hebben ze nu daar allemaal de klop van de hamer gekregen !


wel voor die gene die over wensen te stappen ...
ik stel hier de opzegbrief ter beschikking , natuurlijk heb ik mijn persoonlijke gegevens door gehaald ...
deze dient immers als voorbeeld ...
 

Bijlagen

  • opzegbrief telenet0001.pdf
    1.1 MB · Weergaven: 199
Laatst bewerkt:
Het is niet zozeer om Telenet op te zeggen, maar een over te nemen/vervangen product. Zoals bijvoorbeeld een telefoon abo bij een andere provider welke overgenomen wordt door Telenet.

Toevallig je GSM abo niet aangepast? Toch maar even nakijken...
 
ik heb inderdaad bij telenet een aanpassing laten doen en ben van Fibernet naar Whop gegaan ...
dit houd in dat men hier is geweest om de modem/router Doxcis 3 ( 2de generatie ) te vervangen door de modem/router Doxcis 3 ( 3de generatie )
ook werd er een vast telefoon toestel geinstalleerd ...( welke ik zelf nog bezat van Telenet zelf )
als ook heb ik mijn gsm nu via Telenet mobiel ( dit is een optie van 20€ maar krijg deze voor 15€ omdat ik al meer dan 10jaar Telenet gebruiker ben )
doordat ik mijn GSM nummer wenst te behouden doen zij in mijn plaats de opzegging bij Mobistar ( ik heb van Mobistar al een bevestiging gekregen en de opzegging ging zonder problemen )
 
doordat ik mijn GSM nummer wenst te behouden doen zij in mijn plaats de opzegging bij Mobistar ( ik heb van Mobistar al een bevestiging gekregen en de opzegging ging zonder problemen )

Hiervoor dient deze opzegbrief normaal...
 
Met je Freephone Europe abonnement kan je onnoemelijk veel bellen 's avonds en in het weekend. Je kan tijdens de daluren:
Onbeperkt bellen naar Belgische vaste nummers.
Maximum 1000 min./maand naar Belgische mobiele nummers (met de gratis optie FreePhone Mobile).
Maximum 2000 min./maand naar Europese vaste nummers (ook Turkije en Marokko)

Je kan dus ook 1000 minuten per maand met je vaste lijn bellen naar GSM nummers in Belgie tijdens de daluren.

Daluren dat is: Op weekdagen van 16 uur tot s'morgens 8 uur.
Tijdens het hele weekend en op feestdagen.

Die opzegbrief kan maar juist op die verandering van GSM abonnement slaan.
 
Zelf heb ik ook Whopa. Daarin is begrepen ook de vaste telefoon. Je mag er in de daluren en weekend gratis naar alle nummers bellen. Ook Gsm's...... Heb ook een abonnement met gsm. Maar als abo betaal ik niets. Enkel het verbruik wordt aangerekend. Aangezien ik 's avonds gratis naar gsm's kan bellen met vast toestel, betaal ik heeeeeeel weinig. Zou je niet goedkoper zijn om de 24h optie te nemen om de ganse dag overal te mogen bellen in de vaste prijs?
 
ik zou nu voor Whop (dus niet whoppa ) een 51€ gaan betalen maar met mijn gsm van 15€ kom ik dan op 66€/maand
indien ik Whoppa nam zou dit 71€ geweest zijn + dan nog een 15€ voor de gsm = 86€
bij mobistar had ik dus ook een abbo van 15€ ( dit blijft dus gelijk voor de gsm )
 
@Qtex bel je veel...heb abo betaal volgens verbruik...p.s ken niet zoveel van telenet alleen tv en gsm kan ik hebben zo als je wel weet;)
 
nee eigenlijk bel ik helemaal niet veel het zijn meestal msm-jes die ik verzend.
 
Of je nu Whop of Whoppa hebt. Je hebt het pakket. De mogelijkheden voor telefoon en gsm zijn precies hetzelfde.
Alleen het internet is anders. Kijk eens naar "Mijn Whop" of "Mijn Whoppa".
Vraag eens de mogelijkheden op met telefoon en gsm. Met telefoon heb je een reeks gratis zaken die je zelf kunt aanstippen om in te schakelen. Ik leg maandelijks 5€ bij om 24/24 gratis te bellen naar alle vaste lijnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan