Oude versie vuescan nog ergens te downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,


Ik ben op zoek naar een site waar ik de oude versie van Vuescan kan downloaden. Bij een recente upgrade wordt er een watermerk bij de scan zichtbaar.


grtzzzzzzzzzzzzzz..............
 
Volgens mij is Vuescan geen freeware.
Met illegale software kunnen en mogen wij u niet helpen.

Ik zet hier daarom een slotje op. Bent u het hiermee niet eens, dan kunt u mij of 1 van de andere medewerkers contacteren via PB.
 
Ik open deze discussie weer, omdat ik een PB heb gehad van de topicstarter.
Deze geeft aan dat het hier een gratis programma betreft, hoewel ik i.v.m. het watermerk hier persoonlijk wel wat vraagtekens zet.

Zie onderstaand PB

Hallo Lana,

Vuescan (VueScan Scanner Software for Windows, Mac OS X and Linux) heeft een gratis en een gekochte versie. In de oude versie die ik vroeger gebruikte werd er geen watermek ik de scan gezet in de nieuwe wel.

Er is dus geen sprake van illegale software.

Gelieve mijn reactie in mijn vraag erbij te vermelden.

Ik word niet graag ervan beschuldigd dat ik dit platform misbruik voor illegale software.

Bij voorbaat dank!
 
@Heinflhs hier kun je een oudere versie namelijk de vuescan 9.0.55 nog ophalen .. de nieuwste versie is dan de 9.4.25
*of versie 9.0.55 geen watermerk heeft is nog af te wachten daar ik deze dus niet gebruikt ..
om een misverstand op te helderen vermeld ik hier dan ook dat men de evaluatieversie onbeperkt kan gebruiken als men het watermerk er bij neemt want dit watermerk word automatisch voorzien in elke scan die je aanmaakt .
 
sorry ik had het moeten weten ...
toen ik op de download klikte van versie 9.0.55 sprong hier dus de beveiliging op ...
heb er een afbeelding van gemaakt ...

Ashampoo_Snap_2015.11.05_12h36m38s_001_.png

bij deze dus kun je enkel de nieuwe versie ophalen en gebruiken met het watermerk of je koopt u een licentie aan !
denk dat indien ik de toestemming had gegeven dat er dan een serieuze besmetting binnen gekomen was !
 
in de link van Lana kun je de oudere versie ophalen zonder dat er een melding komt van de beveiligingssoftware...
ik ging voor de versie 8.5.41 en deze kwam zonder problemen binnen ..
 
Nog één gevonden. Ik kreeg hem hier goed geinstalleerd maar heb hier geen scanner bij de hand om te testen of er een watermerk in zit.
Hij is in iedergeval virusvrij !

Zie bijlage, probeer eens.
 

Bijlagen

  • vuesca85.rar
    6.4 MB · Weergaven: 178
Bedankt voor de tip, deze had ik echter al gezien en ook hier in de oudere versies wordt het watermerk geplaatst. Heb in het verleden zelf mensen nog getipt over Vuescan i.v.m. de problemen van de drivers van mijn HP 5370C Scanjet. Deze was in W7 niet meer te gebruiken en met Vuescan wel. Totdat Vuescan waarschijnlijk wakker is geworden en ook de oude versies heeft aangepast.

Het jammere is dat bij Oldversion.com etc. geen oude versie van Vuescan te downloaden is.

Dus op termijn toch maar een nieuwe scanner kopen. Zal echter geen HP meer worden.


grtzzzzzzzzzzzzzz.......................


en bedankt voor alle bijdragen en tips
 
Hoi Lana, Ik ben niet bekend met Omnipage. Het probleem was dat, nadat ik van XP naar W7 was over gestapt de scanner niet meer werkte. HP vertikte het om drivers voor W7 beschikbaar te stellen. Per toeval las ik op internet over Vuescan dat als je dit programma installeerde dat de scanner weer werkte en dat klopte. Op enig moment heeft Vuescan het programma aangepast en nu wordt elke scan voorzien van een watermerk.

Dus ik weet niet of Omnipage een oplossing biedt voor de ontbrkende HP drivers voor W7.

grtz.....................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan