Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste helpers, Ik krijg hier de vraag gesteld of men het wachtwoord kan wijzigen???
Mijn antwoord was dat het wachtwoord eigen is aan je mailadres en dat het niet zal gaan zonder ook een nieuw mail adres aan te vragen aan je provider.
Heb ik het juist of kan het toch veranderd worden en zo ja hoe moet het dan ????
Alvast bedankt .
 
Het is dus wel zo dat het eerste dat je krijgt bij telenet al gewijzigd is en dat dus het wachtwoord gekoppeld is aan het mail adres.
De vraag is nog steeds ......kan men zomaar een wachtwoord wijzigen zonder de provider ervan op de hoogte te brengen,met andere woorden kan men gewoonweg een nieuw wachtwoord instellen met hetzelfde mailadres.
 
Het is dus wel zo dat het eerste dat je krijgt bij telenet al gewijzigd is en dat dus het wachtwoord gekoppeld is aan het mail adres.
De vraag is nog steeds ......kan men zomaar een wachtwoord wijzigen zonder de provider ervan op de hoogte te brengen,met andere woorden kan men gewoonweg een nieuw wachtwoord instellen met hetzelfde mailadres.

Het antwoord is : Ja je kan je wachtwoord wijzigen ; Nee je kan je wachtwoord niet wijzigen zonder je provider in kennis te stellen . Dat is zo met hotmail ; Yahoo ; Gmail ; Telenet ; belgacom enz . Je E-mailadres is altijd gekoppeld aan een provider
 
urbain het was lang geleden dat ik nog eens op mijn telenet gaan zien
dat was weer zoeken waar je het wachtwoord moest wijzigen

helemaal van boven bij algemeen daar staat het om het wachtwoord te wijzigen


die numer blijft bestaan het is voor je zelf dat je het wachtwoord wijzigt(dacht ik )
en daarna kun je het wacht woord in je het mailprogram wijzigen

laat eens iets weten of ik het mis heb dat zijn zo van die dingen die je niet veel moet doen en dan vergeet ge dat (lachen)

eddit
 
Laatst bewerkt:
Jazeker het is opgelost,de persoon in kwestie heeft het mij later komen vertellen.
Geluk dat jullie het forum in de gaten houdt,ik was dit allang vergeten in de veronderstelling dat het (topic)gesloten zou zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan