Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb een probleem als ik mijn email open en ik klik op een link krijg ik de fout melding.door het beleid van Uw organisatie kunnen we deze bewerking niet voltooien neem contact met helpdesk.heb office 2016 al een paar keer opnieuw geinstaleerd.maar niks toe hoorde ik dat ik google chrome moest verwijderen dat het daar aan lag.maar nee.wat is er fout er staat een beschrijving bij microsoft maar dat werkt ook niet.
groetjes theeke
 
outlook 2016

outlook 2016

hallo ik heb een probleem als ik mijn email open en ik klik op een link krijg ik de fout melding.door het beleid van Uw organisatie kunnen we deze bewerking niet voltooien neem contact met helpdesk.heb office 2016 al een paar keer opnieuw geinstaleerd.maar niks toe hoorde ik dat ik google chrome moest verwijderen dat het daar aan lag.maar nee.wat is er fout er staat een beschrijving bij microsoft maar dat werkt ook niet.
groetjes theeke

ja hij staat ingestelt al standaard browser
 
Laatst bewerkt:
klik eens op start>instellingen >systeem> standaard apps
klik op de blauwe vermelde regel "standaard apps per bestandstype kiezen" en scrol naar beneden tot je html vermeld zie staan ...hier zou dan de Microsoft edge vermeld staan of een andere browser van je voorkeur ...
Ashampoo_Snap_2016.08.22_12h19m49s_004_.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan