Outlook agenda delen op 2 pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb 2 pc's in gebruik, waarop op beide Outlook staat geinstalleerd.
Wie weet hoe/of ik iets zodanig kan instellen dat beide pc's van 1 agenda gebruik kunnen maken Ik wil dan graag vanaf beide pc's zowel kunnen "lezen" als "schrijven" (nieuwe afspraken en wijzigingen maken).

Zo een gezamenlijk gebruik zou ik ook graag willen voor het Outlook adresboek.

Zeer bedankt bij voorbaat voor wie een oplossing weet!

Met vriendelijke groeten,

Mario
 
Staan deze in een netwerk? Staat 1 pc constant op of.......
Lezen van e-mails is geen probleem, je kan outlook (express) bij account gegevens instellen dat er een copy van uw e-mails op de server van uw provider moet blijven staan.
Naar gelang kan u hier ook een aantal dagen selecteren, of deze nadien manueel verwijderen. Agenda delen is iets anders, je kan dit ook doen met een extern programmatje, zodat u bepaalde documenten, programma's syncroniseerd.
Dan moet u werken met een usbstick.
 
Hey Walzberg, voor agenda gebruik ik IGoogle, als je een account aan maakt, kan u uw agenda & andere extra's overal ter wereld lezen, ook persoonlijke RSS sites enz...
voeg daar nog eens een gmail adres toe en je kan alles .
iGoogle
 
Hallo Ghost,
Mijn bedoeling is dat 1 pc altijd aan staat (de "host" waarop Outlook geinstalleerd staat), en dat zowel vanaf die host als vanaf een andere pc in ons netwerkje, in DEZELFDE agenda gewerkt kan worden (mutaties, nieuwe afspraken etc.), waarna de mutaties in BEIDE pc's gezien kunnen worden. Een agenda dus, voor 2 personen die op verschillende pc's in een netwerkje aan het werk zijn .
Groeten,
Mario
 
Hier vind u de oplossing voor uw vraag.

Spijtig zijn er geen eenvoudige & gratise oplossingen voor uw vraag. Dir progje is één van de goedkoopste en eenvoudigste.

Als het gelukt is kan u dan nadien een seintje geven, zodat dit onderwerp dan gesloten kan worden.
Ik blijf voorlopig nog wel verder zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan