Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Bij het versturen van een mail wil ik een "Emoji" toevoegen, doch dit is in wit-zwart en gisteren was dit nog ik kleur. Misschien heb ik iets fouts gedaan? Ik vind nergens een instelling om die icoontjes terug in kleur te krijgen.
Dank bij voorbaat.
 
heb je de "emoji" dan ook opgeslagen als een afbeelding ...
indien je dus de Windows 10 mail bedoeld met outlook.com dan dien je deze als een afbeelding in te voegen ..
 
Da's vreemd.
Een afbeelding is of in kleur of in zwart-wit.
Voeg je een afbeelding bij in een emailbericht zal deze dezelfde kleur moeten behouden en niet zwart-wit worden. Zoiets kun je alleen met een fotobewerkingsprogramma voor elkaar krijgen. Of met bepaalde scripts op bijvoorbeeld php pagina's.
 
Da's vreemd.
Een afbeelding is of in kleur of in zwart-wit.
Voeg je een afbeelding bij in een emailbericht zal deze dezelfde kleur moeten behouden en niet zwart-wit worden. Zoiets kun je alleen met een fotobewerkingsprogramma voor elkaar krijgen. Of met bepaalde scripts op bijvoorbeeld php pagina's.
Ik heb misschien mijn vraag niet goed geformuleerd. Het gaat wel degelijk om deze icoontjes. Normaal zien ze er zo uit in kleur. Iemand anders heeft plots deze icoontjes in het zwart.

Inkedicoontjes_LI.jpg
 
Dan zal hij de kleur er uit gehaald hebben met een fotobewerkingsprogramma.
Ik heb hier ook eventjes 1 afbeelding uit het Gif bestand gehaald en omgezet naar zwart-wit

36_11_10.gif 36_11_10.jpg
 
Dan zal hij de kleur er uit gehaald hebben met een fotobewerkingsprogramma.
Ik heb hier ook eventjes 1 afbeelding uit het Gif bestand gehaald en omgezet naar zwart-wit

Bekijk bijlage 18379 Bekijk bijlage 18380

Ik bedoel; als je op het gele icoontje klikt, dan verschijnen hele reeks icoontjes in het zwart en normaal moeten ze ook in kleur zijn. Die persoon heeft ze zéker niet bewerkt met een programma, want is nog maar pas een beetje vertrouwd met een laptop.
 
Zijn het wel bewegende gifjes ? Ook nadat ze zwart-wit zijn ? Of staan ze nadat ze zwart-wit zijn stil ?

Dit zijn die icoontjes die je ziet in mijn bijlage. Dus zijn deze in kleur, maar bij die andere persoon zijn ze plots allemaal in wit-zwart en deze bewegen normaal niet, maar dit heeft niet met het wit-zwart probleem te maken? Groetjes.
 
Ik denk het wel namelijk.
Het lijkt er dan op dat de gif bestandjes niet goed gekoppeld zijn en alleen de eerste afbeelding wordt vertoond van de gif afbeelding die dan ook nog omgezet wordt naar zwart-wit.
Ooit ook wel eens gehad jaren geleden onder Windows 98 en het toen gebruikte emailprogramma o.i.d.
Geen idee meer wat dat toen was. Ga proberen te zoeken wat dit kon zijn.
 
het zijn de emoji's die men via de outlook.com web mail kan toevoegen aan een te versturen bericht ..deze emoji's zijn nooit in zwart/wit geweest ..ook zijn dit géén gif's..
 
die zijn zomaar veranderd zeg je maar dit is niet bij u het geval maar enkel bij de andere ... ondervind die andere persoon nog meer problemen of betreft het enkel om deze emoji's ...ik denk voornamelijk aan een besmetting op deze andere zijne pc .
 
die zijn zomaar veranderd zeg je maar dit is niet bij u het geval maar enkel bij de andere ... ondervind die andere persoon nog meer problemen of betreft het enkel om deze emoji's ...ik denk voornamelijk aan een besmetting op deze andere zijne pc .

Alles werkt prima hoor en op "rare" sites worden ook niet bekeken; enkel Youtube.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan