Outlook downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
welke outlook bedoel je nu ...
bedoel je de web outlook of eerder de MS outlook
deze laatste kun je dus enkel via office verkrijgen ..

*van de web outlook maak je een snelkoppeling aan op je bureaublad ...
rechtsklik op je bureaublad en kies nieuw "snelkoppeling"..
in het venster locatie geef je de link in als je dus ingelogt bent op outlook...
in het volgende scherm geef je deze een gepaste naam bv: outlook.be of outlook.com
Ashampoo_Snap_2017.04.14_19h18m27s_002_.png
 
Je hebt dan blijkbaar mail ontvangen via een emailprogramma.
Ik ken geen emailprogramma waarbij de knop beantwoorden ontbreekt.

Vanwaar dus Outlook Downloaden ?
Outlook is een onderdeel van het betaalde Microsoft Office.
 
Je kan Outlook (2016) ook appart aankopen (online). Maar dit wordt zelden gedaan. Meestal bieden ze het volledige Office (365) aan. Prijs verhouding is dan voordeliger.
 
Ik was gewoon via Google een link tegen gekomen om Outlook te downloaden. Ik probeerde dat maar bij installatie sprong de taal van Nederlands naar Engels en Frans en nog zo een paar keren. Ik zag ook nergens niks meer staan van Microsoft of zo. Dus ben ik maar gestopt en hier de vraag gesteld.
Heb nu alles verwijderd en opgeruimd.
Bedankt voor de reacties.
 
er werd eerder al een link geplaatst naar de Web Outlook is deze dan niet geschikt !
er werd nergens bevestigd of zelfs maar vermeld dat het over de Office Outlook gaat ..
 
Aangezien dat TS vermeld 'Downloaden'. En 'Terug kunnen mailen', kan men ervan uitgaan dat de TS Outlook (niet de web portal) in het verleden reeds gebruikt heeft. Zoals zovelen hoogst waarschijnlijk met een gekraakte versie.

Maar soite, er zijn voldoende gratis alternatieven die voor standaard huis en tuin gebruik meer dan voldoende zijn. Vb Thunderbird. Vergeet even incredimail, voor diegene die zich aan zulk gedrocht willen vergrijpen. Dat is speelgoed voor -12 jarigen, wat dan ook onherstelbaar in puin valt na veelvuldig gebruik.
 
ok laten we er dan van uit gaan dat het hier nu niet om een gekraakte versie zou gaan !
dient men dan niet gewoon de Office te herstellen indien er dus een onderdeel ( outlook) niet meer te gebruiken valt ...
mocht het inderdaad om een gekraakte versie gaan dan houd ook dus de hulpverlening hier op..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan