Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo , ik gebruik voor mijn mails outlook , ik heb 2 e-mail adressen , normaal staan mijn accounts links in outlook , maar is één account verdwenen , ik werk met imap ,ben mijn mails dus niet kwijt ik vind die enkel niet meer terug in het outlookvenster . Kan iemand mij helpen .

gr Putskie
 
bedoel je hier nu dat je outlook gebruikt met 2 verschillende email adressen of bedoel je eerder dat het 2de email adres gelinkt werd aan gmail .
 
Ga eens naar de accountinstellingen van Outlook. In 2010 is dit terug te vinden onder menu "Bestand", bovenaan een grote knop met account instellingen. Bij de tab email staan al de ingestelde email accounts. Ik begrijp dat je daar normaal 2 accounts moet hebben staan? In het geval er maar één meer staat ga je de 2de terug manueel moeten toevoegen.
 
outlook

Als ik bij instellingen kijk staat mijn e-mail adres er idd bij , maar deze staat niet meer in mijn outlook venster .

gr

Ga eens naar de accountinstellingen van Outlook. In 2010 is dit terug te vinden onder menu "Bestand", bovenaan een grote knop met account instellingen. Bij de tab email staan al de ingestelde email accounts. Ik begrijp dat je daar normaal 2 accounts moet hebben staan? In het geval er maar één meer staat ga je de 2de terug manueel moeten toevoegen.
 
Je zou eens kunnen proberen om je PST/OST te verwijderen. Aangezien je IMAP hebt gaat die deze terug aanmaken en vullen bij een volgende start van outlook, na het verwijderen van je data bestand - PST/OST
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan