Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb juist zitten kijken om die verborgen mappen van outlook te verwijderen,
ik kan naar verkenner gaan, local settings, maar verder graak ik niet ,ik zie dan geen 'accountnaam' staan
 
ik wil ze verwijderen om plaats te winnen,ik heb heb idee welke versie van outlook het is
bij eigenschappen vind ik dat niet van verborgen bestanden
via start en configuratie en mapopties ,staat aangevinkt verborgen mappen niet tonen
maar het is de bedoeling om ze weg te krijgen
 
ik wil ze verwijderen om plaats te winnen,ik heb heb idee welke versie van outlook het is
bij eigenschappen vind ik dat niet van verborgen bestanden
via start en configuratie en mapopties ,staat aangevinkt verborgen mappen niet tonen
maar het is de bedoeling om ze weg te krijgen

in gelijk welk browsevenster kan je dit ook wijzigen: onder tools, folder options, dan de tab vieuw in de map files en folders en submap hidden files and folders kan je het wijzigen. als je dan de mappen zichbaar maakt kan je ze verwijderen
 
Waarom verwijder je outlook niet van je systeem dmv de setup wizard van Office?

Je kan dan eventueel ook je databestanden verwijderen door te zoeken op *.pst met de geavanceerde optie "zoeken in verborgen & systeembestanden" aangevinkt.

Als je je PST file verwijderd heb je wel alle mails kwijt.
mvg,
 
slotje erop.

slotje erop.

Naar mijn gevoel is dit off topic. De persoon wil helemaal zijn outlook niet verwijderen, maar space winnen. Persoonlijk vind ik het een goed programma met goede opties, dus waarom niet meer gebruiken?

De issue is het zichbaar maken van verborgen folders

Wat onderstaande dus aangeeft vind ik een lapmiddeltje: ni goe ni gebruiken ni, om het op z'n Afrikaans te zeggen en dan ben je idd alles kwijt.

Gaat naar de behandelden. Zotter lijkt geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan