Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Als je spotnet staan hebt en je wil deze starten krijgen sommige een foutmelding OutOfMemory bij het laden van reacties. Met deze tool kan je dit simpel oplossen. Zorg er wel voor dat spotnet afgesloten is. Laat de tool zijn werk doen het kan even duren.

1. Start DBCLoader.exe
2. Server node: Headers (standaard instelling)
3. Klik op de knop "Vul reacties"

OutOfMemory in spotnet

screenshot-278d1422253255-outofmemory-spotnet-spotloader.gif
 
ik weet niet waar ik da moet doe
1. Start DBCLoader.exe
2. Server node: Headers (standaard instelling)
3. Klik op de knop "Vul reacties"
 
spotnet dient gesloten te zijn ...je start vervolgens gewoon de DBCLoader .exe op ...
alle gegevens worden overgenomen je dient zelf niets in te vullen ...start het programma op door op de "vul reacties " toets te klikken
laat deze nu zijn werk doen ... je krijgt een melding als deze gedaan is met zijn bewerking ..
sluit dit programma af en start spotnet op ..

Ashampoo_Snap_2016.02.16_19h54m45s_005_.jpg

Ashampoo_Snap_2016.02.16_19h58m25s_006_.jpg
 
Waarom nemen juli niet de 1.85
Met automatische update nu 1.87
Dan doe hij alles automatisch
 
@H_D_14 men gebruikt spotnet 2.0.0.168 en om 1 of andere reden (mij niet duidelijk) kon de TS geen spots of reacties ophalen ...
zodoende heb ik eerst de test hier gedaan of deze oplossing betreffende Out of Memory dat destijds voor de 1.8.1 ontwikkeld werd nog bruikbaar was voor de 2.0.0.168 en ja hoor deze oplossing is nog steeds bruikbaar .
 
dbcloader.exe

dbcloader.exe

Waar kan ik DBCloader.exe vinden?
Please help me, thanks

jaguar ik weet ook niet waar ge dat moet doen . ik had het opgezocht op het internet en daar had ik gelezen dat ge spotnet 2.0 er over moest instaleren en dan gaat het wel .

groetje funny ;) ;) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan