Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,

Ik heb hier nog een packard bell imedia 7020 BE staan .
ik heb die geïnstalleerd met vista win 7 en win 8 en komt telkens te zien dat de audio kaart niet geïnstalleerd is en vindt ook geen drivers meer bij fabrikant alle drivers zijn geïnstalleerd maar ik ging kijken of er nog iets anders was van software voorbeeld.
Heb ook al aid​a geprobeerd en kan niet niet zien van wie de fabrikant is ik heb gekeken op de mobo zelf is een MS-703 als ik me niet vergis en mij MSI vindt hij niets.
 
effe een verduidelijking :
welke besturingssysteem staat er nu op !!
** zoals jij het weergeeft ga ik er van uit dat je een triple boot systeem beschikt ...dit met vista , windows 7 en windows 8

het probleem dat je onder vind betreft dus enkel het geluid ( de audio driver). indien zo dien je de chipset driver te installeren , je heb namelijk een onboard geluidskaart .

opmerking : betreft het om deze computer ...!
Packard Bell iMedia 7020 - Tower - 1 x Pentium D 915 / 2.8 GHz - RAM 1 GB - HDD 1 x 320 GB - DVD±RW (±R DL) - GF 7500 LE

indien het daadwerkelijk om deze pc gaat dan kun je namelijk maar over maximum 2GB ram beschikken ( je moederbord kan er namelijk niet meer hebben !)

Bron specificaties
 

zie eerste bericht van me daar word deze al vermeld ...
ook vermelde ik dat het hier om een onboard videokaart gaat !***(bedoelde natuurlijk een onboard geluidskaart )
ik wil de opmerking nog wel meegeven dat er oorsprongkelijk de Vista aanwezig was op dit systeem .....
m.a.w. de vista drivers werken ook voor de win7 & win8
** ( zelf gebruik ik nog steeds de vista drivers op mijn systeem omdat er gewoon geen drivers werden uitgebracht na de Vista ....en dit werkte perfect eerder op de win7 x64 ultimate en nu met de win8 pro x64 )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan