Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb hier een laptop van iemand die er panda antivirus had opgezet maar dit is totaal mislukt ,hij wilde dit eerst gratis activeren maar hij heeft al teveel pogingen gedaan
dus dit lukt niet meer . nu wil ik die er terug afdoen maar dit lukt niet ,ik heb via configuratiescherm en met de uninstaltool maar het lukt niet
ik krijg een hele uitleg als melding en ook de melding van de tijdelijke map leeg te maken en de setup terug te proberen
hoe kan ik een screenshot op jullie forum zetten ? dan kan ik de melding laten zien

groetjes
 
ik heb het gevonden ik heb panda terug geinstalleerd en hij gaf een melding dat er iets was mislukt met de vorige installatie,ik moest de pc terug opstarten en hij installeerde dus verder,maar kreeg weer de melding dat er iets mis was met de installatie ,die is dus stopgezet door hun en nu blijkt dat hij er volledig af is
met de uninstaller lukte het ook niet,wat ik wel eigenaardig vond dat was dat er een icoon van panda gewoon in het configuratiescherm zelf stond
toch bedankt
 
Na de verwijdertool gebruikt te hebben, zal altijd een pc opnieuw opgestart moeten worden zoals met nagenoeg elk antivirusprogramma dat verwijderd wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan