Panda Internet Security 2012 en windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

WIN8

Gast
Hallo,

Ook ik heb Windows 8 geïnstalleerd op mijn laptop. Win8 update advisor gaf inderdaad aan dat Panda niet compatibel is. Een medewerkster van Microsoft zei tegen mij dat ik Panda na installatie van Win8 gewoon opnieuw moest installeren. Dit heb ik gedaan, maar ik krijg een foutmelding. Iemand die mij in makkelijke stappen kan uitleggen wat ik moet doen?
 
heb je de setup.exe van de panda uitgevoerd als de administrator ..
dus je dient deze met rechts aan te klikken en te kiezen uitvoeren als administrator ...
 
Kans is groot dat die panda niet geheel compatible is met Windows 8. Ik zou eerder contact opnemen met Panda dan met Microsoft.
Tip; de development van Panda zit in Spanje, dus daar gaan ze je het beste kunnen helpen.
 
Al de linkjes die ik via Google vind, zeggen mij dat Panda Internet Security 2013 er is en deze compatible is met Windows 8

Linkjes met Panda Internet Security 2012 en Windows 8 lopen op niets uit.

Conclusie, doe een upgrade.
 
panda internet security 2013 werkt wel mee win8.aangzien ik de 2012 had geinstalleerd op win8 leek deze incompitabel te zijn dus heb ik de 2013 geinstalleerd en geactiveerd met de key
en het werkt op win8:duimop:
 
iedereen is hier welkom als gast. maar dat hij op de hoogte word gehouden van antwoorden op zijn vraag
zal je eens moeten vragen aan een medewerker? daar heb ik geen weet van.
dus zal het beste zijn om deze topic af te sluiten;;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan