Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sylviarien

Gast
-m- Per abuis partitie D verwijderd, daar stond fabrieksinstellingen op, te gebruiken alleen door de fabriek, staat nu bij downloads maar heb het naar partitie C gesleept en nu is die weg, hoe krijg ik dit toch weer oke? Heb al 3 keer fabrieksinstellingen gedaan, maar partitie D komt niet meer terug en staat deels dus bij downloads? Raar maar waar?
 
Er staat niets anders te doen dan opnieuw een partitie D te creëren en die fabrieksinstellingen daar op te zetten. Mogelijks moet exact dezelfde grootte van partitie zijn als voorheen. Dus probeer iemand te vinden die een gelijk systeem heeft om de grootte te weten te komen.
Terugzetten naar fabrieksinstellingen gaat Uw C schijf overschrijven. Dus als de fabrieksinstellingen daar op staan, dan belet Windows om die te overschrijven.
 
ben je in het bezit van een eerder aangemaakte image ( systeemkopie )
enkel deze optie geef je de mogelijkheid om je indeling terug te krijgen zoals deze was ...

je kan eens proberen om via de instellingen > pc-instellingen > bijwerken en herstellen > systeemherstel
het systeem te herstellen naar de "fabrieksinstelling" te selecteren maar eerlijk gezegd twijfel ik er aan of deze optie gaat lukken .

opmerking : bij deze optie ( als het lukt !) dan verlies je alles wat je er ooit heb opgezet ...
 
ik bedoel ook niet systeemherstel wat jij kent onder de Windows 7

als je via de charm bar naar de instellingen ga en vervolgens de richting volgt die ik eerder aangaf ...
dan zie je inderdaad " systeemherstel " vermeld staan maar met 3 mogelijke opties ...

Ashampoo_Snap_2015.03.27_16h14m37s_003_.jpg
 
HP laptop met windows 8.1

HP laptop met windows 8.1

-m- Op de eerste plaats, bedankt voor het inschrijven. Ik heb een laptop v/d HP met W. 8.1, hier ben ik de D-schijf kwijt geraakt die stond bij mijn downloads, vervolgens heb ik het naar de C gesleept en nu werkt fabrieksinstellingen niet meer, want dat stukje D was alleen bruikbaar door de fabrikant, wat nu?
 
het is niet nodig om een nieuw topic te starten daarom heb ik dit verplaatst naar je bestaande topic ..
gelieve hier dan ook verder te gaan !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan