Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had graag geweten of het mogelijk is de windows patitie met minitoolpartition 8.1 pro naar een andere schijf te kopieren om deze later in een andere pc te gebruiken ?
Het is win 8.1 die zeer goed werkt
Zou dit werken??
 
de optie "copie partition" is aanwezig op de pro versie dus het kopieren van de C naar een andere schijf zou geen probleem zijn of mogen zijn ...
maar jij wilt dus deze andere schijf dan in een andere pc plaatsen en dit kan dus niet ...
het is pas vanaf de Windows 10 dat dit wel mogelijk is ...

**zo heb ik hier verleden maand de oude desktop ingeruild voor een andere desktop ...
ik heb toen ook de SSD van de oude over geplaatst en voorzag deze van een verse installatie Windows 10 pro
**echter toen ik ook de interne schijven over plaatste naar de nieuwe desktop kon ik gewoon de Windows 10 pro gebruiken die aanwezig was op 1 van deze HDD's (een herinstal was in feite niet nodig geweest van de Windows op de SSD denk ik dan zo ) ..
 
Ik had graag geweten of het mogelijk is de windows patitie met minitoolpartition 8.1 pro naar een andere schijf te kopieren om deze later in een andere pc te gebruiken ?

Wat bedoel je hiermee juist ? een kopie maken van de systeempartitie of een kopie van gans de harde schijf maken ?
Heb je al herstelschijfjes en een backup gemaakt, voorin het geval dat bij het kopiëren iets zou fout lopen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan